Aviseringar
Rensa alla

Hur stor chans?...


Ämnesstartare

Hur stor chans e det att jag e gravid om min kille pullade mig med (troligtvis) lite sperma på händerna? (han torkade bort det mesta på tecket men kan varit något kvar?) , tog dagen efter piller typ 50 timmar efteråt , och nu är min mens försenad i lite mer än 1 vecka typ.. behöver jag var orolig?

((kom inte me förslag på att jag ska köpa test o skit för apoteket här i stan har stangt pga något skit. sen kan jag inte visa mig uppe på ungdumsmotagningen heller, där är min mamma...))


   
Citera

lululululul


   
SvaraCitera

Oroa dig inte. Du är steriliserad [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle kanske användt kondom? det här med att bli pullad kan ju bli lide farligt. Kom ihåg det nästa gång


   
SvaraCitera

asså heheheh (förlåt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vi hade kondom men den sprack efter typ 1 min och han kom inte ens 😛


   
SvaraCitera

gå på en ungdomsmottagning lite längre bort, man är inte tvungen att gå till den som ligger närmast där man bor.


   
SvaraCitera
zazz
 zazz

Om sperman aldrig var inne i dig innan han pullade så var den död för sperma tål typ inte ljus vad jag hört. Så om han kom utanför och det kom på handen/händerna och sen stoppade han in fingrarna i dig så e det nog ingen fara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zazz:

Om sperman aldrig var inne i dig innan han pullade så var den död för sperma tål typ inte ljus vad jag hört. Så om han kom utanför och det kom på handen/händerna och sen stoppade han in fingrarna i dig så e det nog ingen fara

Sperma klarar sig i cirka en timme utanför kroppen. Inuti tjejen kan det gå upp till 5 dagar innan de dör.


   
SvaraCitera

Obefintlig


   
SvaraCitera
zazz
 zazz

drabant92:

Sperma klarar sig i cirka en timme utanför kroppen. Inuti tjejen kan det gå upp till 5 dagar innan de dör.

Ok det var något jag inte visste


   
SvaraCitera

Fråga din mor (:


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera