Aviseringar
Rensa alla

Hur stor chans?


smisk

Literatus:

Ska vi hitta någon som vi kan galgabortera? [blush]

Ååååh du vet precis vad som får min båt att flyta [blush]


   
SvaraCitera

smisk:

Ååååh du vet precis vad som får min båt att flyta [blush]

Såklart jag gör babe [cool]


   
SvaraCitera
smisk

Literatus:

Såklart jag gör babe [cool]

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

du får väl lita på att hon tar p-piller om hon säger det. Bra av dig att fråga tycker jag, de flesta bryr sig inte. Ljög hon för dig får hon skylla sig själv, anser jag.


   
SvaraCitera

krals:

man vet aldrig när brudar dyker upp..

Poff!


   
SvaraCitera

Ja, jag tror tyvärr du har blivit smittad. Att flickor inte kan ge ett rakt svar om dem går på p-piller eller inte, brukar ofta vara orsakat av en könssjukdom som heter re'tard, re'tarde-smittade brukar ofta söka sig till hormonstyrda grupper av det motsatta könet, där man lätt hamnar i umgänge. Men med tanke på att du satte på henne utan att vara säker på om det var säkert eller inte, och inte fattar att p-piller ofta har en effekt som gör att menstruationen minskar - så kan det vara mycket möjligt att du redan är re'tard-smittad...............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske är retarded eller ngt men vad undrar du hur stor chans det är för? Att hon blir gravid? Att du blir smittad av en könssjukdom? Att hon ljuger om att hon går på p-piller?

Hur som helst så skulle det ju vara dumt av henne att ljuga om att hon går på p-piller såvida hon faktiskt inte vill bli gravid.


   
SvaraCitera