Aviseringar
Rensa alla

hur stor risk är det att jag skulle kunna vara gravid?


Ämnesstartare

hellu
hade oskyddat sex med en kille en eller två dagar innan min ägglossning, han kom in i mig.
jag äter varken ppiller eller tog dagen efter piller.

detta hände i helgen så idag kände jag att det stack vid livmodern ungefär och det höll i sig ett tag.

hur stor chans är det att bli gravid?
och finns det något samband men värken?


   
Citera
Ämnesetiketter

mianilsson:

stack vid livmodern

Myrstack[party]

Okej. För att hålla tråden seriös. Att det stack i livmodern är troligen barnet som börjat växa. Jag vet detta för att jag är en gynekolog. På ett forum för ungdomar. Jag är här för att svara på frågor för folk som föredrar forum framför ungdomsmottagningar. Folk på forum är i regel väldigt kunniga.

Tips: 1. Stick in en galge i ditt kön och veva runt lite.
2. "Trilla" i trappen.

Allvarligt på riktigt. Det gör mig deprimerad att du får ha sex och inte jag.


   
SvaraCitera

Det är mycket möjligt att du kan vara gravid, 65 % ungefär.


   
SvaraCitera

har hör att det ryktas om att man kan testa sånt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, men det har gått tre dagar sedan det hände och barnet kan vell inte redan har börjat växa?(om det nu finns något)


   
SvaraCitera

mianilsson:

hur stor chans är det att bli gravid?

Risken att bli gravid är ju som störst ca 2 veckor innan menstruationen och som minst under menstruationen. Om du nu säger att detta skedde en till två dagar innan din ägglossning så kan nog det finnas en risk att du blivit gravid. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slå dig själv i magen och vänta å se om det kommer någon köttklump från fittan pårey
Om inget händer, slå hårdare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska stor risk, spermierna kan leva upp till sju dygn i dig, alltså klarar de lätt två dygn för att sedan befrukta dig. Så fort det är möjligt tycker jag du sak testa dig. Hoppas allt löser sig till det bästa!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera