Det finns ju uppenbarligen feta människor som är gifta och har barn. Kan man verkligen tända på en massa fläsk? Eller är det så att fula människor blir tillsammans med andra fula?
Lindblom:I förhållande till hur viktig personligheten är, eller hur tänker du?
Lindblom:Varför skulle jag vilja vara tillsammans med någon som jag: 1. inte tänder på, eller 2. inte trivs med?
Lindblom:Och vad som är attraktivt är olika för alla, vilket gör denna poll meningslös. Eller?
vhfaj:Finns det någon som tycker att en fettsäck är attraktiv?
vhfaj:Precis. 50% betyder att utseende och personlighet är lika viktiga.
Lindblom:Ja, det tror jag absolut.
Lindblom:Och hur ska man förstå det, utifrån ditt inlägg?
Lindblom:Men med det menar jag ju knappast att jag bryr mig 0% om personligheten.
vhfaj:Men döh! Båda alternativen delar ju på procenten.
vhfaj:Du måste tänka! Verkar vara en alltmer sällsynt egenskap idag hos svenskarna.
vhfaj:Seriöst? Fläsket bara väller ut och du säger att man kan tända på sånt? Själv tror jag att man kan övertala sig själv om att det är hett, däremot. Speciellt när man vet att man inte kan få något bättre.
Lindblom:Ja. Var tex attraktivt förr i tiden då det var status att ha råd med mat, som du säkert vet.
Lindblom:Att en snygg tjej är smal, brunbänd och har stora pattar är ingen universial sanning. Ett exempel är feeders, de tänder ju på brutalt feta brudar.
vhfaj:Inte attraktivt. Status. Det har aldrig varit attraktivt med fettsäckar.
vhfaj:Vad är feeders?
Lindblom:brudar
vhfaj:Vad är feeders?
vhfaj:Inte attraktivt. Status. Det har aldrig varit attraktivt med fettsäckar.
vhfaj:25%
vhfaj:Vi kommer alltid att drömma om en vackrare eller mer passande partner, även när vi är gifta och har barn.
Lindblom:Såna som tänder på överviktiga tjejer, och pushar på dem att bli fetare och fetare typ.
Lindblom:Det var attraktivt i den tidens kultur, jo. Du verkar tro att din bild av vad som är snyggt är allas bild. Vidga dina vyer!
Tråkadero:Har du aldrig varit kär i någon?det har inte jag heller