Aviseringar
Rensa alla

Hur stor roll spelar utseendet?


Ämnesstartare

Ja, hur stor roll spelar egentligen utseendet när man väljer partner? Går det att tända på en fettsäck med ölmage som dallrar bara man nuddar den? Kan man bli tillsammans med en vrålsnygg person med ruttet dålig personlighet?

Det finns ju uppenbarligen feta människor som är gifta och har barn. Kan man verkligen tända på en massa fläsk? Eller är det så att fula människor blir tillsammans med andra fula?


   
Citera

vhfaj:

50% (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Kanske? Jävligt mysko fråga att försöka svara på i procent.


   
SvaraCitera
blum
 blum

I förhållande till hur viktig personligheten är, eller hur tänker du?
100% viktigt att jag finner både personens utsida och insida är attraktiv. Varför skulle jag vilja vara tillsammans med någon som jag: 1. inte tänder på, eller 2. inte trivs med?
Går ju inte att dela upp vad som är viktigast. Att personen i fråga ser ut som en filmstjärna är 0% viktigt, om det är så du menar? För det behövs inte för att jag ska finna någon attraktiv.
Och vad som är attraktivt är olika för alla, vilket gör denna poll meningslös. Eller?


   
SvaraCitera

vhfaj:

50% (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

vhfaj:

100% (kille) (Du röstade på detta alternativ)
20.0% (1 st)

Om jag får översätta från din procentpoll till svenska så spelar det stor roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

100% (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Boobsen är helt avgörande [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

I förhållande till hur viktig personligheten är, eller hur tänker du?

Precis. 50% betyder att utseende och personlighet är lika viktiga.

Det intressanta här är att partnern aldrig kan bli helt perfekt. Vi kommer alltid att drömma om en vackrare eller mer passande partner, även när vi är gifta och har barn.

Lindblom:

Varför skulle jag vilja vara tillsammans med någon som jag: 1. inte tänder på, eller 2. inte trivs med?

Om du är fet och ful kanske du inte får någon annan? Så är situationen för många, och de lever hela sina liv i lögner.

Lindblom:

Och vad som är attraktivt är olika för alla, vilket gör denna poll meningslös. Eller?

Finns det någon som tycker att en fettsäck är attraktiv?


   
SvaraCitera
blum
 blum

vhfaj:

Finns det någon som tycker att en fettsäck är attraktiv?

Ja, det tror jag absolut. Sen är ju uttrycket "förblindad av kärlek" inte helt taget ur luften.

vhfaj:

Precis. 50% betyder att utseende och personlighet är lika viktiga.

Och hur ska man förstå det, utifrån ditt inlägg?
Jag skulle kunnat svara 100% för det spelar stor roll att personen är, enligt mig, attraktiv. Men med det menar jag ju knappast att jag bryr mig 0% om personligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Ja, det tror jag absolut.

Seriöst? Fläsket bara väller ut och du säger att man kan tända på sånt? Själv tror jag att man kan övertala sig själv om att det är hett, däremot. Speciellt när man vet att man inte kan få något bättre.

Lindblom:

Och hur ska man förstå det, utifrån ditt inlägg?

Du måste tänka! Verkar vara en alltmer sällsynt egenskap idag hos svenskarna.

Lindblom:

Men med det menar jag ju knappast att jag bryr mig 0% om personligheten.

Men döh! Båda alternativen delar ju på procenten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt det där. Är ju viktigt att hon är har en personlighet som hör samman med hennes utseende. Det ultimata hade ju varit en blond smal tjej med stora tuttar som är kåt och slampig och låter en göra vad man vill med henne, så jag antar att det är typ runt 75%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Jävligt mysko fråga att försöka svara på i procent.


   
SvaraCitera
blum
 blum

vhfaj:

Men döh! Båda alternativen delar ju på procenten.

Ja, men det framgår ingenstans 🙂 Tror inte att wargtassen hade röstat på 100% om han kunnat läsa dina tankar, tex.

vhfaj:

Du måste tänka! Verkar vara en alltmer sällsynt egenskap idag hos svenskarna.

Skillnad på att tänka och att försöka gissa hur någon som inte förklarar sig menar.

vhfaj:

Seriöst? Fläsket bara väller ut och du säger att man kan tända på sånt? Själv tror jag att man kan övertala sig själv om att det är hett, däremot. Speciellt när man vet att man inte kan få något bättre.

Ja. Var tex attraktivt förr i tiden då det var status att ha råd med mat, som du säkert vet. Att en snygg tjej är smal, brunbänd och har stora pattar är ingen universial sanning. Ett exempel är feeders, de tänder ju på brutalt feta brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

100% (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Viktigt att hon är snygg.

Och, nej, jag tänker inte dela in det si och så många procent utseende och si och så många procent annat, för en person fungerar inte och är inte uppbyggd så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Ja. Var tex attraktivt förr i tiden då det var status att ha råd med mat, som du säkert vet.

Inte attraktivt. Status. Det har aldrig varit attraktivt med fettsäckar.

Lindblom:

Att en snygg tjej är smal, brunbänd och har stora pattar är ingen universial sanning. Ett exempel är feeders, de tänder ju på brutalt feta brudar.

Vad är feeders?


   
SvaraCitera

vhfaj:

25% (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Cha, har haft sex med 100kg+ grabb (ej muskulös). Själva sexet gick ju sådär, men var hemskt "kär" både före och efter.


   
SvaraCitera