Aviseringar
Rensa alla

Hur stora har ni tjejer?


Ämnesstartare

Aaa


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att taggarna försvann osv... Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde man mätte f****n i cm


   
SvaraCitera

Du är medveten om att kupstorleken (a, b, c osv) inte nödvändigtvis säger jättemycket om hur stora brösten är, och att det kan variera väldigt mellan olika bh-modeller och märken? Jag har tillexempel upplevt en c-kupa som för stor, men en d-kupa som förliten, eftersom övriga mått inte stämde, samt att de var olika modeller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är lite jävla osäker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unique we are:

Du är medveten om att kupstorleken (a, b, c osv) inte nödvändigtvis säger jättemycket om hur stora brösten är, och att det kan variera väldigt mellan olika bh-modeller och märken? Jag har tillexempel upplevt en c-kupa som för stor, men en d-kupa som förliten, eftersom övriga mått inte stämde, samt att de var olika modeller.

JA, alla exakta storlekar hade inte fått plats bland alternativen. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf mt brstn nr mn kn mt f**n


   
SvaraCitera

gillar ej att jag har stor bröststorlek men ser platt ut

mvh barbiekomplex


   
SvaraCitera
Yaren

Asså... 65d är ju samma kupa som 70c, bara att den som har 70 har större mått längs... bysten?

Så... en person som har 80a har lika stora bröst som jag som har 70c. 


   
SvaraCitera
penja

Denna tråd känns helt värdelös. Du måste i så fall fråga vad för storlek vi har runt om också, i och med att en 70b är mindre än en 80b. En 80b kanske är så en 65 eller 70 c. Osv. 

Försökte nu ta reda på vad jag har. Detta var inte lätt. I den som sitter bäst står det ingenting. Men har en 70b som är för liten och en 70b som är för stor (eller åtminstone har den helt fel modell). Men kanske är det 70b som stämmer bäst. 

På tala om det, jag har nog olika storlek beroende på modell. Har jag balconette måste jag ha en mindre osv. 

Varsågod för infon. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har samma som jag haft sen jag började ha bh när jag var 11 Cool


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

D e svårt då det hänger mycket på modellen, men snittar c iallafall! Har fan ingen koll på vad jag egentligen borde ha, känns som att vad jag än köper så sitter dom dåligt. Har dåliga bröst Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unique we are:

Du är medveten om att kupstorleken (a, b, c osv) inte nödvändigtvis säger jättemycket om hur stora brösten är, och att det kan variera väldigt mellan olika bh-modeller och märken? Jag har tillexempel upplevt en c-kupa som för stor, men en d-kupa som förliten, eftersom övriga mått inte stämde, samt att de var olika modeller.

håller med här. har 1 a-kupa som känns helt ok (förutom att den kväver mig ibland) och 1 c-bh som känns lika ok. beror på modell och märke
men oftast B


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Asså... 65d är ju samma kupa som 70c, bara att den som har 70 har större mått längs... bysten?

Så... en person som har 80a har lika stora bröst som jag som har 70c. 

penja:

Denna tråd känns helt värdelös. Du måste i så fall fråga vad för storlek vi har runt om också, i och med att en 70b är mindre än en 80b. En 80b kanske är så en 65 eller 70 c. Osv. 

Försökte nu ta reda på vad jag har. Detta var inte lätt. I den som sitter bäst står det ingenting. Men har en 70b som är för liten och en 70b som är för stor (eller åtminstone har den helt fel modell). Men kanske är det 70b som stämmer bäst. 

På tala om det, jag har nog olika storlek beroende på modell. Har jag balconette måste jag ha en mindre osv. 

Varsågod för infon. 

kekeoxo:
håller med här. har 1 a-kupa som känns helt ok (förutom att den kväver mig ibland) och 1 c-bh som känns lika ok. beror på modell och märke
men oftast B

Men fan vet jag.. Bröst intresserar inte mig ett dugg.. Ledsen Ville bara ha en alternativ tråd till kukpollen. 


   
SvaraCitera