Aviseringar
Rensa alla

Hur stort förtroende har du för väljarna?


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Ja, jag är av åsikten att man kan rösta fel, och att väljarna kan ha fel. Och media kan rapportera dåligt ect. Så i stället för att prata om förtroende för politiker, så bör vi fråga oss, om vi har förtroende för väljarna, samt om vi har förtroende för media. Mitt förtroende för media och väljarna är hyfsat låg, inte jättelågt, men ja jag har inte så stort förtroende för väljarna, eller media. 


   
Citera

Väljarna röstar på vad dom tror är rätt. Därmed inte sagt att det kanske blir som de tänkt sig. Så kan det ju vara. 
Men nej, större förtroende har jag inte. Som vanligt när det kommer till människor. 


   
SvaraCitera
mynona

Vacklar mellan det faktum att Sverige ändå är ett hyfsat upplyst välfärdsland och den cyniska syn jag normalt har på majoriteten. 


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Inget förtroende alls för väljarna


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Inget förtroende alls för väljarna


   
SvaraCitera

inget alls


   
SvaraCitera

Jävligt svår fråga... Hur stort förtroende har du för väljarna?

Det är väl bara att acceptera att alla inte tänker likadant som jag gör och följaktligen inte röstar likadant som jag gör. Jag vet inte om det har med "förtroende" att göra?


   
SvaraCitera

inget


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Inget förtroende alls för väljarna

Svenskarna är dumma och naiva.


   
SvaraCitera

Vet inte om man kan ha förtroende för väljarna. Man röstar på de som man sympatiserar med och det är ju det man ska.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Svenskarna är dumma och naiva.

Importera fler invandrare


   
SvaraCitera

lmaomynigga: Importera fler invandrare

Dom är också dumma.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Dom är också dumma.

Inte jag


   
SvaraCitera

Mycket litet


   
SvaraCitera

Har inget förtroende för svenskar för man ska inte bo i ett land där alla behöver en ordbok i julklapp Glad


   
SvaraCitera