Aviseringar
Rensa alla

Hur subjektiv kan en moderator egentligen bli..?


Sensei:

subjektiv

Sensei:

subjektiv

Sensei:

subjektiviteten

Sensei:

subjektiv

Sensei:

subjektivt

bla bla bla [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Vi kan inte se alla oseriösa trådar. Om du anser att något bör flyttas så får du anmäla så tar någon tag i det så fort den kan.

Jag vet att ni inte har kapacitet att se ALLA oseriösa trådar. Dock tycker jag det är kul med osannolika sammanträffanden som hävdas vara slumpartade.
Jag gjorde minst 2 anmälningar 1-3 dagar innan jag skapade mina trådar.

nellnellnell:

Dessutom gjorde du ju bara tråden för att tråden om Violine inte flyttades snabbt nog.

Jag skapade tråden enbart därför att det verkade vara tillåtet med sådant trams.

nellnellnell:

Trådar om andra användare får i regel inte ligga kvar alls om inte användaren i fråga anser att den är ok och oavsett om den tycker det är ok eller ej, så ska tråden placeras i rätt forumdel.

Har du förstått någonting av det som resoneras här??

CharliesName:

bla bla bla [zzz]

Men tillräckligt pigg för att lusläsa och citera..?
Dagens korkskallar är verkligen korkade.


   
SvaraCitera

Sensei:

jag

Sensei:

är verkligen korkad

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sensei:

Jag vet att ni inte har kapacitet att se ALLA oseriösa trådar. Dock tycker jag det är kul med osannolika sammanträffanden som hävdas vara slumpartade.
Jag gjorde minst 2 anmälningar 1-3 dagar innan jag skapade mina trådar.

Då har moderatorn som tagit hand om den anmälningen bedömt att inget ska göras.

Sensei:

Jag skapade tråden enbart därför att det verkade vara tillåtet med sådant trams.

Inte om inte användaren som tråden handlar om uppskattar det. Du tror inte tråden om Violine hade blivit raderad illa kvickt om inte Violine hade godkänt tråden?

Sensei:

Har du förstått någonting av det som resoneras här??

Ja, allt. Av vad jag har läst om dig tidigare så verkar du dessutom bara vara här just för att klaga på moderatorer så fort du får tillfälle till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

vet at ja är korkadd öh tasskiga gener...

Dina föräldrar har mina sympatier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Inte om inte användaren som tråden handlar om uppskattar det.

Du har verkligen inte fattat någonting. Märkligt men inte förvånande.
Inse att Hampie inte hade några personliga problem med tråden. Försök att inse. Snälla.

nellnellnell:

Ja, allt.

...förklarar ju allt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sensei:

Du har verkligen inte fattat någonting. Märkligt men inte förvånande.
Inse att Hampie inte hade några personliga problem med tråden. Försök att inse. Snälla.

Det spelar ingen roll då den fortfarande ska placeras i rätt forumdel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Av vad jag har läst om dig tidigare så verkar du dessutom bara vara här just för att klaga på moderatorer så fort du får tillfälle till det.

Du är väl medveten om att du bör styrka något dylikt med bevis?
Moderatorer som öppet hänger sig åt förutfattade meningar är sällan önskvärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Det spelar ingen roll då den fortfarande ska placeras i rätt forumdel.

Du har verkligen inte förmågan att inse logiken i frågan va?


   
SvaraCitera

Sensei:

Dina föräldrar har mina sympatier.

Du förstör ju det roliga med att skriva in egna saker i citaten [zzz]
Citera det jag skrivit istället [zzz]

Kul att du antagligen känner det som att jag mår jätte dåligt nu, keep up the bad work! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sensei:

Du är väl medveten om att du bör styrka något dylikt med bevis?
Moderatorer som öppet hänger sig åt förutfattade meningar är sällan önskvärt.

Räcker att titta på dina tidigare trådar och inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

Kul att du antagligen känner det som att jag mår jätte dåligt nu

Ja det är onekligen kul.

CharliesName:

keep up the bad work!

Doing my best.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Räcker att titta på dina tidigare trådar och inlägg.

Jasså?
Då tycker jag du ska rada upp mina tidigare trådar och inlägg. Enligt ditt påstående så bör du ej finna några trådar och inlägg som handlar om något annat än att:

Citat:

nellnellnell:

så verkar du dessutom bara vara här just för att klaga på moderatorer så fort du får tillfälle till det.

Slut citat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sensei:

Jasså?
Då tycker jag du ska rada upp mina tidigare trådar och inlägg. Enligt ditt påstående så bör du ej finna några trådar och inlägg som handlar om något annat än att:

Det har jag varken tid eller ork till just nu faktiskt.


   
SvaraCitera

Jag förstår inte det osannolika att mina ögon lätt snappar upp mitt smeknamn i en trådrubrik. Faktum är att jag blev ditlänkad av en kamrat som såg tråden. Jag tycker det verkar som du målar upp konspirationsteorier och dolda agendor i mitt agerande som inte finns. Det är klart som korvspat att jag tittar igenom trådar som bär mitt smeknamn, tillika trådar om ämnen som intresserar mig, med mer entusiasm än en tråd om bildäck, som jag inte bryr mig ett dyft om. Låt det räcka nu. Tråden om Violine är flyttad nu: jag gjorde det när jag hade tid med det. Och, vet du vad, om vi inte skulle behöva sitta och skriva kilometerlånga argumentationstal till dig skulle vi ha tid med ännu mer moderering. Jag förstår fortfarande inte, käre Svampe, Schnyps, Sensei och allt du kallar dig, att du orkar stanna på ett forum då hatar så otroligt. Men är det så du vill spendera ditt liv är det ditt val. Både jag och två andra moderatorer har förklarat, flerfaldigt, hur vi resonerar och står i frågan. Nöjer du dig inte med det får du skicka ett e-postmeddelande eller ett PM till en administratör. Tråd låst.


   
SvaraCitera