Aviseringar
Rensa alla

Hur svårt är det egentligen att lära sig citera?


Ämnesstartare

Alla nykomlingar har svårt för det. Nästan.

Vid varje inlägg finns det en liten knapp där det står "citera". När man trycker på den står det att man måste markera texten innan man trycker på knappen.

....
Är det svårt, egentligen? Eller har folket som kommer hit aldrig vistats på ett forum i hela sitt liv?


   
Citera

framtidstron lever:

Är det svårt, egentligen? Eller har folket som kommer hit aldrig vistats på ett forum i hela sitt liv?

Folk som kommer hit är väl ungdomar, och du vet väl hur dagens ungdomar är. De har för bråttom. Knappar vid sidan om är helt ovidkommande.


   
SvaraCitera

också tänkt på detta


   
SvaraCitera
smisk

alla är ju inte vana vid forum sedan tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

alla är ju inte vana vid forum sedan tidigare.

Vi talar om den högteknologiska data-ungdomen. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lärde mig det typ påengång [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pga hade blygt kollat in um ett litet tag innan jag vågade regga mig [blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom alla andra citerar varandra borde de ju fatta att man kan det och då känns det som man tar reda på det, eftersom det är ganska mycket effektivare. Och som du säger så är det inte svårt att se om man tittar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer ihåg att det enda jag tyckte var konstigt med citering var att det fanns en gräns på hur många tecken man fick citera. Trodde först att det var någon spärr för att inte citera fula ord..men ja, annars fattade jag med en gång.

Är lite svårt att missa en blå knapp som står i kontrast till övriga UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

@framtidstron lever
Håller helt med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Alla nykomlingar har svårt för det

Jag tror inte på detta. Vissa har det, men inte alla. Jag tror att det är så att dom som trollar, som varit här tidigare gör detta för att verka som nya, allt för att lura oss. Eller i alla fall försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag tror att det är så att dom som trollar, som varit här tidigare gör detta för att verka som nya, allt för att lura oss. Eller i alla fall försöka.

Nä, så smarta är de inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Trodde först att det var någon spärr för att inte citera fula ord.

[love]


   
SvaraCitera