Aviseringar
Rensa alla

hur tänjer jag ut fittan?


Ämnesstartare

tja 🙂 nu är det såhär att jag är oskuld och har träffat en kille, som jag misstänker kommer ta den. men jag, som så många andra tjejer, är aaasrädd för hur ont det kommer göra. har onanerat själv med fingrar och så, får in två st, så jag är ganska trång. vill tänja ut hålet så att det inte gör lika ont när jag har sex första gången, men jag vet inte hur jag ska göra. har ingen dildo och tänker inte köpa, men jag funderar på andra föremål.

har använt en mascara, den kommer in. sminkborste också, men sen har jag en deo som är typ lika bred och så som en dildo, och den går inte in alls. har försökt hur våt jag än varit men den kan verkligen inte tränga in där, inte ens toppen. det oroar mig ÄNNU mer! tänk om det inte går? om jag inte kan trycka in en liten deo där, hur fan ska han kunna trycka in sin kuk liksom?

ah.. ni fattar nog problemet 🙂
hur ska jag göra? hur ser jag till att deon kommer in i min fitta? bifogar bild på den btw så ni fattar att den ändå är ganska bra formad för att vara en låtsasdildo.

4005808231324.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

inväntar kebu12 som ska erbjuda sina tjänster


   
SvaraCitera

En kuk är ju inte hård på samma sätt, så jag tror inte det kommer vara några problem.

Ni får väl ta det lite lugnt, att det inte är perfekt första gången spelar väl inte så stor roll heller.


   
SvaraCitera

Men sluta dumma dig. Du är inte redo för sex för fem öre.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

En kuk är ju inte hård på samma sätt, så jag tror inte det kommer vara några problem.

What he said.

Dessutom tror jag inte det kommer vara större problem, alla fittor kan få en kuk i sig så den kommer ju definitivt "komma in", så att säga. Men sen att det gör ont... Mja, det kommer ju göra ont hur du än gör, eller hur? Både vid sexet och när du stoppar in något liknande föremål. Så hur som helst kommer du feel the pain.

Oroa dig inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men sluta dumma dig. Du är inte redo för sex för fem öre.

är 19 år o kåt, jag är redo!


   
SvaraCitera

Din bf har nog inte mycket kuk att skryta om så lugnar dig.

On a more srs note dock. Oroa dig inte så mycket. Oroar du dig kommer det göra ont. Chillar du bara kommer du få det väldigt trevligt och det kommer inte göra ont.


   
SvaraCitera

Det kommer göra ont och du kanske dör. Det är därför man inte ska ha sex. Xbox är svaret på sann njutning i världen. Faktum är att jag brukar ha sexy times med mitt Xbox under fredagsmyset när man har druckit lite för mycket vin. Då är hon mitt seXbox, och min enda sanna kärlek.


   
SvaraCitera

figure why not try to
make your pussy wider
fuck you withan umbrella and open it up while the shits inside ya


   
SvaraCitera

patrick bateman:

figure why not try to
make your pussy wider
fuck you withan umbrella and open it up while the shits inside ya

Wigga


   
SvaraCitera

Tjock som en deo är penisar väääldigt sällan.
Skit i att ligga med en kille. Tjejer är mysigare.


   
SvaraCitera

man tänjer inte, man slappnar av


   
SvaraCitera

stereo total:

Tjejer är

fetare


   
SvaraCitera

Zymbaline:

Mja, det kommer ju göra ont hur du än gör, eller hur?

är du dum el trollar du?[tard]


   
SvaraCitera

Som sagt, en kuk är inte hård på samma sätt och glöm inte att alla djur o människor är skapta för att kunna föröka sig. Ju mer avslappnad du är desto mindre ont kommer det göra, och avslappnad är det svårt att vara så länge du tänker "fan tänk om han inte kommer in?" "eller hoppas han kommer in". Så försök att tänka så lite som möjligt och att bara "låta det hända", när du är redo.


   
SvaraCitera