Aviseringar
Rensa alla

hur tänjer jag ut fittan?


Tamburinmannen:

Wigga

hahahahahahaha


   
SvaraCitera

patrick bateman:

hahahahahahaha

Stop clownin' dawg
Y'all gonna get popped aight


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Stop clownin' dawg
Y'all gonna get popped aight

eminem var mannen som dödade ordet wigga för alltid


   
SvaraCitera

patrick bateman:

eminem var mannen som dödade ordet wigga för alltid

Riiight... [rolleyes]

Nej men Marshall Mathers LP är grym, efter den gick det nerför. (imo)


   
SvaraCitera

duu behöver inte d


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Riiight...

Nej men Marshall Mathers LP är grym, efter den gick det nerför. (imo)

klart han gjorde

haha den går aldrig nerför. alla hans skivor är bra förutom encore och nya recovery


   
SvaraCitera

undrar lite hur tjejer tänker när de trycker upp en deo i fittan. "ajajaj men nu är jag slapp och skön för min kille iaf, hurra[party]"

nä, fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänj ut fittan med grabbens kuk! Jag lovar, den passar bäst för sådant!


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Det kommer göra ont och du kanske dör. Det är därför man inte ska ha sex. Xbox är svaret på sann njutning i världen. Faktum är att jag brukar ha sexy times med mitt Xbox under fredagsmyset när man har druckit lite för mycket vin. Då är hon mitt seXbox, och min enda sanna kärlek.

alltså......... hahaha[love]


   
SvaraCitera

Fista.


   
SvaraCitera

Tänja ut fittan låter så, så, så bisarrt [cry]


   
SvaraCitera

hannnah:

alltså......... hahaha[love]

Det är fredag idag. Har laddat med rödvin, sexiga underkläder och tejpat snorren för en riktig fiesta del amor ikväll. [love]


   
SvaraCitera

Flaggstångsknopp:

men sen har jag en deo som är typ lika bred och så som en dildo, och den går inte in alls.

Antar att du har en kondokm på? Annars får du väl ta i för kung och fosterland


   
SvaraCitera

Zymbaline:

Men sen att det gör ont... Mja, det kommer ju göra ont hur du än gör, eller hur? Både vid sexet och när du stoppar in något liknande föremål. Så hur som helst kommer du feel the pain.

Är du dum i huvudet? Det BEHÖVER inte göra ont första gången, är man nog kåt och har ett ordentligt förspel så gör det inte ont. [zzz]


   
SvaraCitera

Jag skulle inte heller kunna tränga in en såndär deo i min fitta och jag har haft sex 1000 ggr.
Det är inget att oroa sig för.

Att det över huvud taget gör ont för många tjejer när de har sex första gången beror till stor del på den stora feta myten om mödomshinnan och att "det kan göra lite ont första gången" ännu lärs ut som fakta i sexualkunskapen. Att många tjejer förväntar sig smärta gör att många tjejer upplever smärta.

Alla tjejer har ett hymen, en krans lite innanför slidöppningen. Det finns de som har ett ovanligt stort/brett hymen, och dessa kan uppleva vissa problem vid sitt första samlag.
Men - de allra flesta får ingen fysisk förändring i fittan vid sitt första samlag. Man kan inte se på ett hymen om en kvinna haft sex eller inte, om det inte var missbildat från början.
Att många blöder beror på att de inte var tillräckligt upphetsade när de hade sex. Även en icke oskulds-fitta kan blöda av för torrt sex.

Det finns alltså antagligen ingenting i din fitta som behöver tänjas ut. Vissa har det, men de flesta inte. Ta det lugnt och var glad, bara.


   
SvaraCitera