Aviseringar
Rensa alla

hur tänker han?


Ämnesstartare

Min pojkvän, sedan tre månader tillbaka, vill inte ha sex. Eller ja, oralsex vill han gärna både ha och ge. Men det vanliga sexet säger han no-no till.
Han säger väldigt ofta att han älskar mig, och jag älskar honom. Vi sover tillsammans ungefär tre gånger i veckan, men varje gång jag tar initiativ till sex skiftar han fokus genom att antingen ge mig världens bästa oralsex eller säga "mina föräldrar sover/vi ska upp tidigt imorgon".

Jag är vacker. Det är han också. Jag ser inte problemet. Gör ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja, problemet är att du inte frågar honom varför i stället för oss.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Ja, problemet är att du inte frågar honom varför i stället för oss.

Fan vad smart, skulle jag aldrig tänkt på[surprised]

White:

Jag är vacker.

Kanske inte han tycker[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Fan vad smart, skulle jag aldrig tänkt på[surprised]

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kan vanligtvis prata om allt mellan himmel och jord, men när det kommer till detta ämne blir det svårare. Han blir irriterad eller ser bara hundvalps ledsen ut. Jag vill inte pressa honom till något han inte vill, och jag menar, vi har det superbra som vi har det. Men jag saknar såklart det lite.
Analyserar jag situationen själv, ser jag ingen anledning till varför han vill ha sex.
Han har haft flera flickvänner före mig, alla med ett fint fungerande sexliv. Han är mer utrustad än alla mina tidigare pojkvänner. Han kan göra sexuella inviter framför alla våra vänner, men när det kommer till själva kritan så bangar han.

Någon som läser honom bättre än mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kanske inte han tycker

Haha, jaa, den dissen bredde jag väl lite väg för... [rolleyes]


   
SvaraCitera

White:

Någon som läser honom bättre än mig?

Det kan ha hänt någonting som du inte känner till, som han inte vill berätta om. Eller så vill han bara vänta. Kanske var hans sexliv inte så välfungerande. Han kanske vill vara säker på dig.

Låt honom vara, han pratar säkert när han vill det.


   
SvaraCitera

White:

Haha, jaa, den dissen bredde jag väl lite väg för...

Försöker bara hjälpa till[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Låt honom vara, han pratar säkert när han vill det.

Så inga genvägar? Nämen det får ju bli det. Önskar jag bara kunde få honom att känna sig lika säker som jag känner mig på honom, om det vore felet.
Detta har för mig aldrig varit ett problem, känns omvänt och ovant. Jag vill inte vara pushig och få honom att må dåligt. [n]

kebu12:

Försöker bara hjälpa till

vänligt värre!


   
SvaraCitera

White:

vänligt värre!

[cute]


   
SvaraCitera

Sex känns knappt och är därför meningslöst.


   
SvaraCitera

jag skulle frågat människan på en gång, antagligen är han osäker på ngnting


   
SvaraCitera
Tyrael

White:

Jag ser inte problemet. Gör ni?

Absolut, han har fått aids och vill inte smitta dig.


   
SvaraCitera

Han kanske kännt som om att han gått för snabbt fram med sina tidigare flickvänner och vill försöka ta det lite långsammare nu?


   
SvaraCitera

PS.

Om så vore fallet så tycker jag isf att det skulle vara sjysst av han att kanske säga det till dig så du vet att det inte är dig det är fel på eller nåt.


   
SvaraCitera