Aviseringar
Rensa alla

hur tänker han?


han kanske har probbs med potensen, elr så är han lite vrickad. hans beteende är iaf väldigt "okill-aktigt"


   
SvaraCitera

Han är gay såklart, fattar ni inte? [party]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Han är gay såklart, fattar ni inte? [party]

bögar slickar inte fitta [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är för slapp


   
SvaraCitera

Han är väl rädd att han inte ska kunna performa i sängen och sen kommer du inte vilja ha honom längre.

"Våldta" honom och få honom att ha sex. Neka till oralsex tills han måste ta hand om sig själv. När han tröttnar på det kommer han lusta efter dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Han kanske kännt som om att han gått för snabbt fram med sina tidigare flickvänner och vill försöka ta det lite långsammare nu?

det var vad jag också tänkte. Som många andra säger så är det ju bäst att prata med honom, men det verkar ju inte funka. Det är ju ingen annan än han som vet exakt varför han gör som han gör. Men det kan ju vara någon händelse med hans förra flicka som har gjort att han nu inte vill/vågar.


   
SvaraCitera

Oväntad:

bögar slickar inte fitta [no-no]

Han är bögigare än mej iaf [no-no] (inte för att det vill säga mycket [blush][ops])


   
SvaraCitera
Hando

Våldta honom då [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

White:

text

Du säger att han vill ha oralsex, både ge och ta. Ger du också ? Om inte så kan det vara så att han inte får ribba och därför inte vill ha sex för att gardera sig från ett "misslyckandande" det är vanligare än vad man kan tro att det kan uppstå problem första gången man har sex att man inte för upp den. Är detta fallet så ha långt förspel men säg att du vill ha sex, MEN [no-no] pressa honom inte. Prestationsångesten är en nedåt gående spiral så det blir värre och värre.

Då ni har varit tillsammans i 3 månader så är det på sin plats att kunna prata om att ha sex.

Får han ribba när du går ner på honom ?


   
SvaraCitera
purren

han har kanske aids elr nåt och vågar inte säga det till dig [badgrin]


   
SvaraCitera

White:

?

Han har AIDS.

Dold text: YOUR POOL IS CLOSED DUE TO AIDS 4channare kommer fatta detta då det är ett meme och lite pervers humor[zzz]


   
SvaraCitera

Stroker Ace:

Sex känns knappt och är därför meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

du är för slapp

Det tvivlar jag på.

Zandra:

Men det kan ju vara någon händelse med hans förra flicka som har gjort att han nu inte vill/vågar.

Grejen är att dom verkade ha det bra. Sexuellt iallafall.

Pineapple:

Ger du också?

Absolut.

Pineapple:

Får han ribba när du går ner på honom ?

Haha, tar jag av min tjocktröja får han ribba. Han är young and able och inga potensproblem whatsoever.

Prestationsångest lutar det väl åt just nu (då jag inte tror han har fått AIDS...). Vi pratade lite om det igår natt men han ger mig inga riktiga svar, bara att han inte vill förstöra något i vårt förhållande eller jaaaa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

White:

Jag är vacker. Det är han också. Jag ser inte problemet. Gör ni?

Börja med att förstå att utseendet antagligen inte har något betydelse i detta sammanhang.

Sexlust har mycket med hur man själv mår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dorko:

Börja med att förstå att utseendet antagligen inte har något betydelse i detta sammanhang.

Ofcourse. Orkade bara inte med massa kommentarer som som skulle syfta på att jag var ful och han inte gick igång på mig. [tired]


   
SvaraCitera