Aviseringar
Rensa alla

Hur tänker han? Ingen normal människa gör så?


Ämnesstartare

Jag och en kille var på g... länge. Vi började som vänner och sedan blev vi riktigt bra vänner. Jag blev kär i honom. En kväll när vi var ensamma berättade jag det för honom och han sa att han kände detsamma, men han tyckte att det var lite svårt eftersom han inte riktigt visste hur man gjorde med tjejer. Stämningen blev stel och han stack hem. Han ville ses dagen efter men sen visade det sig att han skulle bort. Dagen efter det smsade han mig att han ville träffa mig så snart det gick och vi bestämde att vi skulle träffas dagen efter. När dagen kom väntade jag och väntade. han skulle bara göra göra en läxa, det slutade man att han inte kom.
För mig var det droppen eftersom han hade gjort så innan. Vi snackade inte på en vecka (en hemsk vecka, men tårar och mardrömmar) jag smsar honom och frågar om han lever och om han är arg på mig eftersom han inte har hört av sig och han svarar att ( nej? varför skulle jag vara arg på dig. jag har inte haft tid bara) Inte tid för att skicka iväg ett litet sms!?
det har nu gått 3 veckor... Jag är verkligen kär i honom och jag vet att han var detsamma i mig. men vad har hänt? Blev han rädd eller nått? Nått måste det ju bara för en normal människa gör inte så....[n]
Ingen kille ska få behandla mig så. Mina tårar är mycket mer värda!


   
Citera

Jag håller med om att man inte ska behandla andra så, men han kanske helt enkelt är rädd. Vad vet jag..han borde väl säga det till dig isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill bara hata honom, men jag har tyvärr kärat ner mig totalt, inget jag kan hjälpa. Typiskt att det skulle bli i en sån som han[sad]


   
SvaraCitera

Han måste ju vara skraj, det enda rimliga ju


   
SvaraCitera

he's a pussy


   
SvaraCitera

Han kanske är blyg


   
SvaraCitera

Vad sägs om att hela tiden vänta på honom, gå hem till honom, knacka på dörren och kyss honom när han öppnar.

Det kan också vara så att han egentligen bara trodde att han var kär, men nu märker att han inte är det och inte vill ta tag i det. Har varit likadan själv.


   
SvaraCitera

han blev rädd, ville inte göra dig ledsen, sa att han också tyckte om dig, nu försöker han ignorera dig för han tror att du kommer släppa honom då


   
SvaraCitera

Sug av honom :S


   
SvaraCitera

Herr Luver:

Sug av honom


   
SvaraCitera

Är du tjock så är nog det svaret...


   
SvaraCitera

prata med honom.


   
SvaraCitera

Sanningenommig:

Ingen kille ska få behandla mig så.

Helt rätt!

Jag tycker du ska ställa honom mot väggen. Fråga vad som är fel och säg att du inte orkar ha det såhär. Säg att du inte tänker av dig till honom förren du får ett vettigt svar. Svårt kanske, men du sa det själv "ingen ska få behandla mig så".


   
SvaraCitera

hatar killar, tjejer är bättre.


   
SvaraCitera

retstickan:

hatar killar, tjejer är bättre.


   
SvaraCitera