Aviseringar
Rensa alla

Hur tänker ni tjejer när ni flakar? Och när killar flakar?


Ämnesstartare

Flake=Att inte dyka upp, eller typ pussy out på en date, ringa sista minuten etc.

Hur tänker ni tjejer när ni gör så?

Och är det eg inte naturligt att killar lägger lägre vikt vid tjejers ord, samt själva flakear då tjejerna ändå ofta inte går att lita på?

Själv har jag t.ex. börjat dubbelboka, då jag vet att somliga tjejer endast ville ha uppmärksamheten och inte kommer dyka upp för fem öre.

Är inte detta mer naturligt än att som man faktiskt dyka upp, vilket är fullt naturligt bland killar?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tänker att det kanske finns en risk att killen är Greger_EFG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

tänker att det kanske finns en risk att killen är Greger_EFG

samma fast tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol, aldrig varit med om det. Skulle bli arg om någon kille jag bestämt träff med avbokade i sista sekund utan vettig anledning eller aldrig dök upp, jag skulle inte träffa honom igen.
Själv så skulle jag aldrig göra så, förstår inte meningen med det [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flake? Äh. Töntigaste ordet idag. Ska det föreställa engelska?

Greger_EFG:

Och är det eg inte naturligt att killar lägger lägre vikt vid tjejers ord, samt själva flakear då tjejerna ändå ofta inte går att lita på?

Patetiskt. Naturligt? På vilket sätt är det naturligt att inte lita på en av samma art? (Visst om männsikan håller i en kniv och hotar än, då är det naturligt att backa undan. Eller så.)

Jag ställer aldrig in något så länge jag är frisk och mår bra, måste jag ställa in så kontaktar jag personen i fråga i god tid. Alla jag känner gör likadant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Är inte detta mer naturligt än att som man faktiskt dyka upp, vilket är fullt naturligt bland killar?

Gay is the way[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om inte tjejen dyker upp är hon inte värd mig.

... såvida inte anledningen är god, förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har läst för mycket game och "how to" etc. [zzz]
Var lite neutral och kör det som känns rätt istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Du har läst för mycket game och "how to" etc. [zzz]
Var lite neutral och kör det som känns rätt istället.

Neutral? Det som känns rätt? Tyvär, men jag får inte en fet känning på allt i livet.

Det som känns "rätt" går oftast åt helvete.

T.ex gör jag ofta det som känns "fel" t.ex. att vänta med att ringa upp tjejen om hon ringt etc.

Funkar ALLTID bättre. Även fast det känns fel, så FUCK alla som sa "var bara dig själv". INGEN har en fast definitiv idee om vem dom är i varje situation.

Människor make shit up as they go along. Så är världen, det är inte fel, det är inte rätt, det är SANT.

Imoon:

Ska det föreställa engelska?

Det kommer från engelska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Det kommer från engelska.

Varför inte använda ordentliga ord och meningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Varför inte använda ordentliga ord och meningar?

Flake kan dom flesta, flakea fattar också en hel del, sluta spela snobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Flake kan dom flesta, flakea fattar också en hel del, sluta spela snobbig.

Så man är snobbig för att man kan prata? Jag har aldrig hört "ordet" och varför förklarade du det i början om "de flesta" nu kan det...[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag har aldrig gjort så, och en kille har aldrig gjort så mot mig. Jag skulle bli arg, såvida inte killen hör av sig innan och har en bra anledning till att inte komma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flake. Haha. Ska vi ta potatisen på flake eller i baksäte?


   
SvaraCitera

Sådär gör jag bara när jag har en bra anledning, vilket är väldigt sällan. Och om det ändå händer så försöker jag... åh, vad heter det.. gottgälda? D: Jamen typ köpa en tårta som förlåt, eller nåt.

Fast det är synd att du gör sådär. Jättekul att få höra att man inte blir litad på för något en annan tjej har gjort. Jag skulle hellre vilja bli sedd som en medmänniska än bara en "tjej".


   
SvaraCitera