Aviseringar
Rensa alla

hur talar jag om på bästa sätt?


Draft
Ämnesstartare

jag träffade en tjej för ett par veckor sedan, vi har hängt några gånger och smsar rätt mycket. jag tror hon börjar få känslor för mig och jag fick precis reda på att hon är moderat.
hur säger jag att inget kan hända mellan oss utan att såra hennes känslor.... villsäga om moderater har känslor?


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera

[rolleyes]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Så trångsynt.


   
SvaraCitera

Förlåt älskling, du är helt jävla blåst.
Om du tycker om henne och kan skita i politik för kärlekens skull så satsa på det. Om du verkligen inte kan stå ut med det säg att hon inte är din typ, eller att du inte vill förstöra er nuvarande vänskap.


   
SvaraCitera
Draft
Ämnesstartare

Blitzen:

Om du tycker om henne och kan skita i politik

hur kan jag lita på att hon känner sammasak för mig om hon inte har någon medkänsla?


   
SvaraCitera

Draft:

villsäga om moderater har känslor?

[love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

du säger att du ska på moderatorjakt och frågar om hon vill följa med o skjuta ner lite lidingöare, även om ni inte bor i stockholm. säg att det är en familjetradition som ni har varje år


   
SvaraCitera

Draft:

villsäga om moderater har känslor?

[love]


   
SvaraCitera

MEN ORKA


   
SvaraCitera

Draft:

hur kan jag lita på att hon känner samma sak för mig om hon inte har någon medkänsla?

Vet inte, sen igen om du väljer att stå ut henne räkna med att du måste träffa hennes familj också. sen blir det släktträffar. jag hade stuckit därifrån medan det inte är för sent.


   
SvaraCitera

Draft:

villsäga om moderater har känslor?

Väx upp. Ens politiska åsikt definerar en inte som person.


   
SvaraCitera

Draft:

hon börjar få känslor för mig och jag fick precis reda på att hon är moderat.

lol

honolulu:

moderatorjakt

tror det är ngt annat kära du!
typ jakt på såna här[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tror det är ngt annat kära du!
typ jakt på såna här[crazy]

skrev fel ok.........


   
SvaraCitera

honolulu:

skrev fel ok.........

[wink]


   
SvaraCitera
Draft
Ämnesstartare

Neutron:

Väx upp

....

Neutron:

ns politiska åsikt definerar en inte som person

du måste väl ändå erkänna att det i någon mån handlar om hur mycket man bryr sig om personer av lägre status. kan tänka mig att moderater har väldigt hög medkänsla för de som bor i samma villaområde


   
SvaraCitera