Aviseringar
Rensa alla

Hur tar du dig ut ur knipan?


Ämnesstartare

Går lugnt och sansat till andra utgången som leder till en annan korridor och springer och ställer mig bakom poliserna som lämnat mig som står och har ångest över att dem lämnade mig, låter dem lida lite innan jag visar att jag lever igenom att fråga ifall det är okej för mig att gå hem nu [blush][cute]

oj glömde min..

Du är ute och festar då du får för dig att gå in på toan och dra dig i dig något festligare (droger) men blir påkommen utav en vakt medan du gör det.

Hur tar du dig ur knipan? [blush]


   
SvaraCitera
Plato

                    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns väl inte så mycket att göra då, busted gissar ja

du har fått en bild på ditt ex könsorgan glömt det och ska visa din partner några gulliga katter lr nåt och råkar bläddra för långt

Hur tar du dig ur knipan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenneAdam :
finns väl inte så mycket att göra då, busted gissar ja

du har fått en bild på ditt ex könsorgan glömt det och ska visa din partner några gulliga katter lr nåt och råkar bläddra för långt

Hur tar du dig ur knipan?

Jag får leva med att hon skrattar ihjäl sig och mobbar mig ett tag.

Du har en server som kräver 100% upptid men behöver flyttas från en sidan av hallen till den andra, hur löser du strömproblematiken?


   
SvaraCitera

Drar ur sladden. Har redundans ute på colocation från början.

du behöver 100 000 kr på två dagar för att se till att en kompis inte blir superdödad av gangsters han är skyldig pengar. Hur gör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skickar över pengarna via internetbank.

En ensam kamel knackar på sent en regnig fredagkväll, vad gör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öppnar inte.

Ett naket fyllo jagar dig genom en park, vad gör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klär av mig naken för att inte sticka ut.

Köttfärslimpan har fattat eld, hur släcker du den?


   
SvaraCitera

Kissar på den

någon serverar dig en kissig köttfärslimpa, hur äter du den av artighetsskäl utan att bli för äcklad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tar limpan och gnuggar den i ansiktet på servitrisen, går ut från restaurangen med ett leende på läpparna.

 Du befinner dig på en flygplats, in rusar ett 10-tal terrorister med bomber på sig och skriker på främmande språk. Poliserna är snabba och spärrar av ett område där de befinner sig, du har oturen att hamna där i det avgränsade området bland terroristerna. Hur tacklar du situationen?   


   
SvaraCitera
Exner

S3ON:
tar limpan och gnuggar den i ansiktet på servitrisen, går ut från restaurangen med ett leende på läpparna.

 Du befinner dig på en flygplats, in rusar ett 10-tal terrorister med bomber på sig och skriker på främmande språk. Poliserna är snabba och spärrar av ett område där de befinner sig, du har oturen att hamna där i det avgränsade området bland terroristerna. Hur tacklar du situationen?   

Med bravur.

Du beställer en present över internet men råkar beställa en som är tio gånger så dyr som du tänkt, och kommer inte på något förrän efter att mottagaren fått presenten. Vad gör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

biter i d sura äpplet tänker att d är som d är kefft läge

du får reda på att du har en kompis som tkr att paolo robertos tankar om feminism stämmer, hur tar du dig ur knipan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag står mitt kast och lär mig av misstaget!

Din katt har lärt sig att gå på toa, men den kissar alltid på ringen. Hur löser du detta?


   
SvaraCitera
Exner

Monterar bort ringen.

Din bästa vän vägrar att stänga toalettdörren när han uträtter sina behov hemma hos dig. Vad gör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägger upp dennes behovuträttande på youtube.

Mullvadar har bestämt sig för att bo i ditt skafferi, vad gör du?


   
SvaraCitera