Aviseringar
Rensa alla

Hur tar man bort en tråd man skapat?


Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det kan du inte. HAHA.
*kollar vad du gjort för pinsamma trådar*

Misslyckat letande må jag säga.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tobias:

som åtta sa så tar vi inte bort om nått speciellt föreligger för att ta bort den, det är ett öppet forum där man skriver öppna frågor och öppna inlägg. lagt inlägg ligger.

Det var ju ganska dåligt, då anmäler jag ett av mina inlägg och förklarar varför, då bör ni ta bort det. Och ni kan väl lägga till i Regler/Hjälp att ni inte tar bort trådar så behöver jag inte registrera mig på sådana här sidor nå mera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

eh va? :S om användaren sj vill ha bort den ska det väl tas bort? :S

Det beror givetvis lite på vilken typ av tråd det är. Men generellt sett: nej.


   
SvaraCitera

osäkertlösen:

Misslyckat letande må jag säga.

Ja, förstår inte varför du blir så hispig och vill ta bort trådar, du har ju inte ens gjort någon pinsam. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, förstår inte varför du blir så hispig och vill ta bort trådar, du har ju inte ens gjort någon pinsam.

Jag är rädd attt någon som känner mig utanför internet läser och misstänker vem jag är
Med tanke på mina tidigare inlägg är detta mycket uppenbart vem jag är! Satan...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Om skälen anses goda nog så tas tråden troligen bort.

Då öppnar jag ett nytt konto efter att jag stängt ner detta och börjar om på nytt där.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Budolicious:

Det beror givetvis lite på vilken typ av tråd det är. Men generellt sett: nej.

Sämst.


   
SvaraCitera
Åtta

osäkertlösen:

Då öppnar jag ett nytt konto efter att jag stängt ner detta och börjar om på nytt där.

Det är en möjlighet, ja.

osäkertlösen:

Sämst.

Ett forum är ett publikt rum. Saker som sägs ska sägas i den publika andan, och ska kunna läsas av vem som helst. Att ta bort saker och ting går emot det. Men som sagt, i vissa fall så är det klart att man kan göra undantag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är en möjlighet, ja.

Ni får väl betalt för antalet människor som registrerar sig?

Åtta:

Ett forum är ett publikt rum. Saker som sägs ska sägas i den publika andan, och ska kunna läsas av vem som helst. Att ta bort saker och ting går emot det. Men som sagt, i vissa fall så är det klart att man kan göra undantag.

Okej! Nu är jag lite smartare, tack så mycket M.


   
SvaraCitera
Åtta

osäkertlösen:

Ni får väl betalt för antalet människor som registrerar sig?

Vi får inte ett öre. Vi moderatorer och U jobbar gratis. A är anställda på Youmeet Technologies, och de får in pengar via reklam.


   
SvaraCitera
Hando

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

Och ni kan väl lägga till i Regler/Hjälp att ni inte tar bort trådar så behöver jag inte registrera mig på sådana här sidor nå mera.

§2. Du står som ensam ansvarig för allt material du publicerar på sajten - meddelanden, texter, länkar, uppladdade filer etc.

§7. Du kan endast radera ditt inlägg i forumet så länge ingen annan har skrivit efter dig. Därefter finns det inget som heter "ångra" eller "radera". Skrivet är skrivet. Även om du raderar ditt användarkonto kommer de texter du skrivit i forumet att ligga kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stå för vad du skriver istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Även om du raderar ditt användarkonto kommer de texter du skrivit i forumet att ligga kvar.

Ojojoj här accepterar vi alla, bra på sitt vis.
Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera