Aviseringar
Rensa alla

Hur tar man bort sina trådar?


Ämnesstartare

Klicka in på min profil...se mina trådar xD sick like a short fat man's dick, right? 😛 Nu undrar jag...hur tar man bort trådarna? 
Taaack :3


   
Citera
Ämnesetiketter

Du måste prata väldigt fint med admins osv.


   
SvaraCitera

En skapad tråd går inte att ta bort på egenhand. De man kan göra är att be en moderator snällt om de är villiga att göra det i fall man har särskilda skäl. 


   
SvaraCitera

"Man" dvs DU kan inte ta bort en egen skapad tråd. Du kan redigera den men inte radera den... tror jag.  Rodnar


   
SvaraCitera

jag tycker man borde ta bort trådar efter dom blivit låsta 


   
SvaraCitera

handendärnissen:
jag tycker man borde ta bort trådar efter dom blivit låsta 

Så länge ingen annan skrivit i tråden tycker även jag det. Men det blir ju lite knepigare om massa andra gjort inlägg i tråden därför då raderar du ju även dessa inlägg... även om tråden låsts.


   
SvaraCitera

Scooby-Doo:

Så länge ingen annan skrivit i tråden tycker även jag det. Men det blir ju lite knepigare om massa andra gjort inlägg i tråden därför då raderar du ju även dessa inlägg... även om tråden låsts.

ah men tänkte på att en låst tråd är helt värdelös enligt mig att ha kvar


   
SvaraCitera
Lounge

lenismicrohenis:
Klicka in på min profil...se mina trådar xD sick like a short fat man's dick, right? 😛 Nu undrar jag...hur tar man bort trådarna? 
Taaack :3

Anmäl de så kikar vi på det.


   
SvaraCitera

Lounge är bland de snällare moddarna, tsm med reben Rodnar


   
SvaraCitera

fast, exner och time är rätt schyssta på det viset också.. Okej de är alla ganska nice. Men kan ej terrormat och.. vad hette den. Ajja, känner ej dem så bra


   
SvaraCitera
Draug

Du måste erbjuda någon av moderatorerna tvivelaktiga tjänster såklart inget är gratis.


   
SvaraCitera