Aviseringar
Rensa alla

Hur tar man kontakt?


Ämnesstartare

Ja, ett tag sedan det tog slut mellan mig och mitt ex har jag spanat lite på en kille som sjunger i samma kör som jag, och han är verkligen jättefin och sjunger helt fantastiskt bra. Jag blir alldeles pirrig! Nu är det så att kören är slut för sommaren och jag har fortfarande inte fått nån kontakt med honom förutom att vi småsnackat lite kort på repen. Jag har honom på facebook men eftersom vi inte ens känner varandra skulle det kännas skitskumt att börja prata med honom bara sådär. Det kommer förhoppningsvis anordnas några fester för oss i kören under sommaren, men det är inte säkert. Jag vill verkligen få kontakt med den här killen, är det någon som har tips på vad man kan göra?


   
Citera

The Rolling Orange:

är det någon som har tips på vad man kan göra?

Säg att du vill ha sex så kommer han falla som en trädstam... nä men du kanske kan fråga om han har lust att öva upp sångrösten lite under sommaren hemma hos dig.... eller nått.. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, det vore ju nåt 😉 Nej men, vore det konstigt att bara skriva hej eller nåt även fast jag inte känner killen? Eller kanske jag ska vänta tills nästa körträff?


   
SvaraCitera

The Rolling Orange:

vore det konstigt att bara skriva hej eller nåt även fast jag inte känner killen? Eller kanske jag ska vänta tills nästa körträff?

Konstigt? Förmodligen..

Men jag som kille kan säga att det är kul när tjejer vågar ta initiativ till kontakt... även om det inte är någon jag känner. Tror de flesta handjur håller med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ja, det är det säkert. Fast min kompis bjöd ju hem sin nuvarande pojkvän till att baka pepparkakor med henne när de inte kände varandra, och det gick ju bra. Jag hade också velat kunna göra något sådant men jag är skitfeg. Finns det någonting man kan göra, eller är det bara att vänta tills hösten? :/


   
SvaraCitera
njsbo

Skriv till honom, han kommer bli jätteglad!


   
SvaraCitera

KnightInShiny:

Men jag som kille kan säga att det är kul när tjejer vågar ta initiativ till kontakt... även om det inte är någon jag känner.

I agree with this statement.
Ta initiativet! Lite onödigt att vänta hela sommaren skulle jag påstå[smile]


   
SvaraCitera

The Rolling Orange:

Fast min kompis bjöd ju hem sin nuvarande pojkvän till att baka pepparkakor med henne när de inte kände varandra

[love]

Jag tycker absolut att du ska skriva till honom! Du vet inte alls hur han känner för dig men ni har iaf bytt NÅGRA ord med varann. 🙂 Ta initiativ, våga! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej men vad kan man skriva utan att låta jättecreepy? Vill ju liksom inte fråga honom om han vill baka kakor med mig, jag vet inte om han är lika knäpp som min kompis pojkvän.


   
SvaraCitera

Fråga om han vill baka bullar då[smile] Spelar väl inte så stor roll vad man gör, skulle han vara intresserad av dig också så är han nog på det mesta du förslår.


   
SvaraCitera