Aviseringar
Rensa alla

Hur tar ni hand om era bröst?


Ämnesstartare

Jag blir så fantastiskt förvirrad av all info. På det ena stället är det den ena krämen man ska använda och på det andra stället den andra. En del tjejer jag känner har jämt dubbla bh på sig när de ska sporta. Dessutom verkar det råda nån slags förvirring om det är bra att va utan bh ibland...stärks muskler och hud upp eller är det bara risk för att de slappar? Har hyfsat stora och vill ha dem snygga många år till.
Vad är knepen?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

klaratherese:

En del tjejer jag känner har jämt dubbla bh på sig när de ska sporta.

Vad fan är det för fel på sport-bh?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smörjer in hela kroppen med lotion när jag duschat, annars gör jag ingenting spec med dem[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det verkar som om vissa inte tror att det räcker med sport-bh (eller så vill de bara lyfta också???) fattar inte...


   
SvaraCitera

kebu12:

kan göra åt andra tjejer också

Har räknat med det sedan första gången jag såg din avatar!
Är dock missnöjd med servicen.

On t: Uhm... öh... inget? Springer omkring utan BH ibland, men de är ganska små och behändiga, så lär inte bli kutryggig för det. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag får fortsätt famla mig fram och göra efter bästa förmåga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lever efter den här principen:
Har på mig 1vanlig bh även när jag sportar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, jag fick ju fett med deg för bilderna, så det är okej

Mmm, jag med, de betlar för att se sånt vetdu va? typ 10 spänn var, gånger 3000, det är pengar!
Nämen, dina e fina, right? :))))) [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man behöver inte göra något. [zzz]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

Jag lever efter den här principen:
Har på mig 1vanlig bh även när jag sportar.

Jag gör typ ingenting [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öuh, tar hand om och tar hand om.

Tar på en bh när jag ska gå ut/folk ska hälsa på. Ibland händer det att jag har sport-bh på hemma för att jag vill ha en öppen zip hood typ.

Dubbelt när man sportar säger du. Det är antingen för att deras sportis suger kuk, eller för att de vill att tuttisarna ska se större ut. Så, om du har en sportis som inte ger dig tillräckligt med stadga (hoppa runt lite i provrummet ;D), köp en ny. Om du vill att tuttarna ska se stora ut även på gympan... Get a fucking grip. Eller använd två bh-ar.

(anledningen till att jag vet det här är givetvis för att jag kört tekniken själv, fast när jag jobbade med peformance art... Då fick man liksom välja mellan att ha vanlig bh och riskera att de trillade ut, eller sport-bh som plattade till. Axelbandslös bh + sport-bh var då vinst! 😀 inte helt funktionellt dock. Men vad gör man inte för kameror.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

tar hand om och tar hand om.

Missade att säga... Jag har typ... Fyller ut en c-kupa gott och väl.

Har hört att lite massage kan vara schysst mot brösten. Tror det är sant, inte minst att det är bra för din självkänsla, bra för att hitta eventuella konstigheter och bra för blodcirkulationen. Dåligt är det knappast iallafall! 😀


   
SvaraCitera

Öh, tar inte hand om dem på något speciellt sätt.

Har vanlig BH på mig när jag är ute bland folk, sport-BH när jag tränar.
Om folk inte tycker att det räcker med en sport-BH är de bara fjantiga eller har väldigt stora bröst. Jag har en billig från H&M, har C-D kupa och det fungerar bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Har vanlig BH på mig när jag är ute bland folk, sport-BH när jag tränar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

har väldigt stora bröst.

radartard:

massage kan vara schysst mot brösten.

radartard:

Jag har typ... Fyller ut en c-kupa gott och väl.

radartard:

tuttarna ska se stora ut

Emmelipemmeli:

Har på mig 1vanlig bh

metafor:

Springer omkring utan BH ibland

isola:

Smörjer in hela kroppen med lotion när jag duschat

Mmm... fan va sexig den här tråden blev nu [blush]


   
SvaraCitera