Aviseringar
Rensa alla

Hur tar ni hand om era bröst?


klaratherese:

Vad är knepen?

...jag gör ingenting.
har vanlig BH (utan fucking kuddar i[mad]) varje dag, sportBH när jag tränar (jag springer 4 km 3 ggr i veckan) och sover utan skiten.

radartard:

massage

sköter min pojkvän [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har själv aldrig gått på hypen om dubbla bh men nu förstår jag lite varför...löjligt. Sen måste det ju räcka med vanlig lotion, inte fn ska man väl behöva gå och köpa specialgrejor för 500 spänn flaskan?


   
SvaraCitera

Jag brukar gå lite då och då i skolan och annat utan bh. För det stärker musklerna som gör att brösten blir fastare. Vill du ha hängboobs så använd bh mkt xD jag brukar föröka använda bh utan bygel lr vad det nu heter. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går nog tyvärr inte med mina....a little to big[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massage? på vilket sätt?


   
SvaraCitera

klaratherese:

massage? på vilket sätt?

slå på dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klaratherese:

inte fn ska man väl behöva gå och köpa specialgrejor för 500 spänn flaskan?

Vem har lurat i dig att man ska göra det?[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bodyshop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråden är bevakad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klaratherese:

Dessutom verkar det råda nån slags förvirring om det är bra att va utan bh ibland.

Om man har bh för ofta blir brösten hängiga. Vet dock inte om det är en myt eller om det är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klaratherese:

stärks muskler och hud upp eller är det bara risk för att de slappar? Har hyfsat stora och vill ha dem snygga många år till.

Äh oroa dig inte. Läste i KP för några år sedan att det inte gjorde skillnad för brösten om man hade bh eller ej. Smaksak. De som har dubbla bh när de sportar har det förmodligen för att verkligen hålla fast brösten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klaratherese:

massage? på vilket sätt?

Err.. massera i cirklar.

Det är nyttigt o skönt för blodcirkulationen.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Vad fan är det för fel på sport-bh?

ellerhur!

hhaannnaaa:

Om man har bh för ofta blir brösten hängiga. Vet dock inte om det är en myt eller om det är sant.

de är en myt..

jag smörjer in hela kroppen me body lotion varje da och har vanlig bh när jag inte sportar( sport-bh dåh) eller typ sover ellr nåt..:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smeker dem motsols fem gånger innan läggdags.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera