Aviseringar
Rensa alla

Hur tjänar man bra pengar snabbt genom datorn?


Ämnesstartare

Om vi bortser från herderliga 9-5 jobb, finns det sätt att tjäna bra cash på nätet och i så fall hur? (Föreslå inte bloggar, säljning eller "anonsering" nu tack.)


   
Citera

bloggar, säljning eller anonsering


   
SvaraCitera

Biffar, sväljning eller analsex


   
SvaraCitera

Harpyja:

Biffar, sväljning eller analsex

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Lura av rika ryssar pengar i nätpoker.


   
SvaraCitera
loita

jag hade fakeweb cam och fick killar att ge mig pengar på mobilen ^^'


   
SvaraCitera

man ska arbeta för pengar[no-no]


   
SvaraCitera

Camshows.


   
SvaraCitera

Tjänar ~20 000 i månaden på min blogg, men sure, du ville inte.


   
SvaraCitera

SilentScream:

Tjänar ~20 000 i månaden på min blogg, men sure, du ville inte.

nya blondinbella


   
SvaraCitera

cam6[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Tjänar ~20 000 i månaden på min blogg, men sure, du ville inte.

Hur?


   
SvaraCitera

sälja wowguld![party]


   
SvaraCitera

SilentScream:

Tjänar ~20 000 i månaden på min blogg, men sure, du ville inte.

fan va nice

MrsVD:

finns det sätt att tjäna bra cash på nätet och i så fall hur?

skapa en community-sajt, facebook t.ex - de ä värt 14miljarder (vet inte om de ä USD eller SEK)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrsVD:

Om vi bortser från herderliga 9-5 jobb, finns det sätt att tjäna bra cash på nätet och i så fall hur? (Föreslå inte bloggar, säljning eller "anonsering" nu tack.)

Det finns naturligtvis massor av sätt med tanke på att vi har tusentals eller kanske till och med miljontals företag världen runt som har pengar som sin stora inkomstkälla.

Vad du sedan ska göra för att tjäna dessa pengar är ju upp till din egen kreativitet.

Nya Spotify, Skype, Facebook och så vidare kanske? Inte lätt dock naturligtvis. E-handel är annars något som många företag tjänar pengar på. Olika typer av webbspel lika så.

Det finns många olika områden du kan tjäna pengar på webben genom, tjänster, försäljning, information osv.

För att göra det hela lite lättare så nämn fem saker du själv är intresserad av eller bra på (behöver inte alls ha med webben att göra). Tex fiska, sy, komma på sagor, lösa andra människors personliga problem och att sminka sig.

Så kan vi utifrån det komma på sätt du skulle kunna tjäna pengar på webben relaterat till vad du är bra på och intresserad av.


   
SvaraCitera