Aviseringar
Rensa alla

Hur tjänar man pengar enkelt?


Ämnesstartare

Hejhej!

Jag behöver tips på sätt att tjäna pengar! Menar inte så seriösa jobb utan mer klippa gräset, sitta barnvakt ect. Har ni fler förslag? Endast seriösa, TACK!


   
Citera

juliax:

Gör du det, idiotjävel.

Ey tat lugnt [no-no]

Tips: sökfunktionen, det finns 50000000 trådar med liknande rubrik [no-no] Å alla innehåller förslaget prostitution [no-no]


   
SvaraCitera

hörde på radion om att manlig prostitution är vanligare än man tror, man ba [chocked][chocked] HEAVEN ON EARTH?!


   
SvaraCitera

juliax:

inte så seriösa jobb

juliax:

Endast seriösa

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Menade seriösa förslag men haha!


   
SvaraCitera
Bakric

Farsan tjänade ihop 10 papp när han var ung på tre dagar genom att samla burkar på nån helgbilmässa. Skulle nog säga att det är bästa sättet om det råkar vara någon sådan mässa i annalkande.
Annars kan du ju samla burkar på nästa dreamhack. Borde ge en ordentlig slant[crazy]


   
SvaraCitera

tvätta fönster


   
SvaraCitera

juliax:

Gör du det, idiotjävel.

Men det är ju inte han som vill ha tips på hur man tjänar pengar.


   
SvaraCitera

juliax:

Hejhej!Jag behöver tips på sätt att tjäna pengar! Menar inte så seriösa jobb utan mer klippa gräset, sitta barnvakt ect. Har ni fler förslag? Endast seriösa, TACK!

Ett otippat jobb som ofta förbises är kottplockning. Om du bor i ett villaområde där det förekommer barrträd så finns det garanterat kottar på marken vilka är i vägen för gräsklippning. Jag drog ihop 40-50 kronor per icakasse fylld med kottar i vårt villaområde för en fem år sedan, vilket inte var fy skam. Det började i vår egna trädgård men fortsatte med att jag satte upp lappar om både det och gräsklippning - en rätt välbetald sommar för min del. [wink]

Tickstart:

hörde på radion om att manlig prostitution är vanligare än man tror, man ba HEAVEN ON EARTH?!

Jag läste i en artikel i SvD gällande barnprostitution för någon månad sen att upp till 3/4 av alla prostituerade ungdomar mycket väl kan vara killar/0män. Tyvärr har jag inte kvar tidningen så jag kan inte styrka siffrorna, men det var ändå en tankeställare. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Övernaturlig:

Ett otippat jobb som ofta förbises är kottplockning. Om du bor i ett villaområde där det förekommer barrträd så finns det garanterat kottar på marken vilka är i vägen för gräsklippning. Jag drog ihop 40-50 kronor per icakasse fylld med kottar i vårt villaområde för en fem år sedan, vilket inte var fy skam. Det började i vår egna trädgård men fortsatte med att jag satte upp lappar om både det och gräsklippning - en rätt välbetald sommar för min del.

Hmm, okej. Jag har en skog precis bakom mitt hus så det hade varit perfekt! Vad gör man med kottarna när man har plockat dom? Vem säljer man dom till menar jag [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oups, läste helt fel, haha! Tack för tipset!


   
SvaraCitera

Men gud. Passa barn, kräv typ 100-150 kr i timmen, hjälp nån gammal granne handla LOL du verkar inte så desperat tbh


   
SvaraCitera

juliax:

Har ni fler förslag?

http://hinnerdu.se/sv-se/


   
SvaraCitera

Du kan sälja fröer för att tjäna extra pengar
kolla på
http://www.frokungen.se/saljafroer


   
SvaraCitera

Frökungen:

Du kan sälja fröer för att tjäna extra pengar
kolla på
http://www.frokungen.se/saljafroer

1. vem fan vill köpa frön.
2. det böjs frön i det svenska språket, inte fröer.

lurendrejare


   
SvaraCitera