Aviseringar
Rensa alla

Hur tjänar man snabba cash?


Ämnesstartare

Hej jag är 12 år och är vill gärna tjäna lite extra deg, några tips på det? (seriösa svar)  \/ Skriv \/


   
Citera

Räknas var du bor någonstans


   
SvaraCitera

sälj hash du får 100/grammet


   
SvaraCitera
sies
 sies

Finns alltid lite småsaker man kan göra för att tjäna lite pengar. Till exempel skotta snö, klippa gräsmattan eller hjälpa med andra saker. 


   
SvaraCitera

Jag är 14 och delar ut reklam för SDR för 200kr i veckan men man får olika mycket beroende på vart man bor och jag ansökte 1,5 år innan jag fick jobbet....


   
SvaraCitera

Nudlarpudlar: Jag är 14 och delar ut reklam för SDR för 200kr i veckan men man får olika mycket beroende på vart man bor och jag ansökte 1,5 år innan jag fick jobbet....

Det innebär att du inte behöver betala någon skatt på pengarna. Får du bara 200 kronor/vecka så gör det på ett år 52 * 200 kronor = 10400 kronor.

Hur många brevlådor måste du stoppa reklam i per vecka för att få 200 kronor per vecka?


   
SvaraCitera
Mumzel

stoner:

Det innebär att du inte behöver betala någon skatt på pengarna. Får du bara 200 kronor/vecka så gör det på ett år 52 * 200 kronor = 10400 kronor.

Hur många brevlådor måste du stoppa reklam i per vecka för att få 200 kronor per vecka?

De brukar vara ca 50-60 stk skulle ja nog säga


   
SvaraCitera

Mumzel: De brukar vara ca 50-60 stk skulle ja nog säga

Om det är så lite som 50 - 60 per vecka (SD gör väl bara veckoutdelningar vill jag minnas) så är det ju klart välbetalt. 50 - 60 motsvarar väl bara ett "större" hyreshus. Fixat på mindre än 1 timma kan jag tänka.  Mycket glad

Studerande får ju tjäna 19.247 kronor skattefritt under 2018 enl Skatteverket.


   
SvaraCitera
Mumzel

stoner:

Om det är så lite som 50 - 60 per vecka (SD gör väl bara veckoutdelningar vill jag minnas) så är det ju klart välbetalt. 50 - 60 motsvarar väl bara ett "större" hyreshus. Fixat på mindre än 1 timma kan jag tänka.  Mycket glad

Studerande får ju tjäna 19.247 kronor skattefritt under 2018 enl Skatteverket.

Ja jobbar 2 distrikt iaf + har Telefonförsäljare jobb


   
SvaraCitera

stoner:

Det innebär att du inte behöver betala någon skatt på pengarna. Får du bara 200 kronor/vecka så gör det på ett år 52 * 200 kronor = 10400 kronor.

Hur många brevlådor måste du stoppa reklam i per vecka för att få 200 kronor per vecka?

Jag har 855 hushåll men vet ej hur många liksom höghus jag har (det är lägenheter), det tar ca 5 timmar så ungefärliga timlönen är runt 40kr så det är väldigt dåligt betalt :/


   
SvaraCitera

Jens Lapidus skrev tre bra böcker om hur man tjänar snabba cash! Läs dom! Glad


   
SvaraCitera

ElliotNunstedt:
Hej jag är 12 år och är vill gärna tjäna lite extra deg, några tips på det? (seriösa svar)  \/ Skriv \/

ta blancolån eller sms-lån


   
SvaraCitera

Danneboi:

ta blancolån eller sms-lån

Han är 12


   
SvaraCitera

PWr:

Han är 12

haha vet


   
SvaraCitera

Hade du varit äldre hade du kunnat spela på Unibet eller nå sånt 


   
SvaraCitera