Aviseringar
Rensa alla

Hur tjänar ni era guld på wow?


Ämnesstartare

Som topicen lyder hur gör ni för att tjäna guld på wow [wink] ?

Jag kan börja med min. Jag köper borean leather stacks för 10g och gör om dem till Heavy borean leather och säljer 5st för 31,50g

Några andra tips på att tjäna cash[rolleyes]?


   
Citera
Ämnesstartare

jag körde mining + skinning och sålde

sen under en period skapade jag monopol på vissa saker på auktionshuset med, köpte all t.ex koppar som kom upp under ett tag, sedan lade jag upp det till överpris, funkade ibland, ibland inte. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har även kört på en polares acc med 280% mount med crusader aura och herbat och minat i schoolazar basin det resulterade i ganska mycket cash det med. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På den gamla goda tiden då det bara fanns lvl 60 kunde man farma nice 😀


   
SvaraCitera
Tyrael

Blueprint:

Som topicen lyder hur gör ni för att tjäna guld på wow [wink] ?

clearar naxxramas 25 solomode och säljer allt [smile]


   
SvaraCitera
Hail
 Hail

Säljer herbs på onsdagar. Priserna går upp med ungefär 50%.


   
SvaraCitera

Blueprint:

Jag kan börja med min. Jag köper borean leather stacks för 10g och gör om dem till Heavy borean leather och säljer 5st för 31,50g

31,5/5 = 6,3st

10-6,3 = 3,7

Dvs du förlorar 3,7 per bag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hail:

Säljer herbs på onsdagar. Priserna går upp med ungefär 50%.

HAHa spelar du WoW? [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

AHa spelar du WoW? [bigsmile][love]

klart hon gör alla coola gör det..

jag har mining


   
SvaraCitera

säljer engineer grejer bland annat. Tranquil mechanical yeti säljer för sjukt mycket på min server och det är bara jag som gör dom verkar det som

sen har jag tjänat mkt cash på att skapa enchanted leather bland annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde dalies när jag var 70 är dock bara 77 just nu.
Klart man drar in mer pengar om du har epic flying om du har Herbalism eller Mining... Själv har man ju Epic flying [cute][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När det var Winter Veil så farmade och sålde jag Small Egg och sålde 5 stycken för drygt 20g. Tjänade väl drygt 800-1000g på drygt två dagar.

Allt går i stort sett att sälja. En stack med low level kött fick jag 6g för så det blev nog ett par hundra såna när jag levlade. Cloth tjänar man bra på med och hade man tur så fick man blåa items ibland. Köpte också twink items och sålde för mycket mer t.ex Tree Bark Jacket fick jag tag på för 100g och sålde för 400g. Skulle nog begärt mer för den.

Det blev iaf alla flying skills på lvl 77. Var ju lite jobbigt när 6800g försvann i en *poof*.


   
SvaraCitera

rollar NElf eller BElf och klär av mig för guld. 5-20g för att bara ta av mig kläderna och 200+ för c6 beroende på vad det är för något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dr_korv:

rollar NElf eller BElf och klär av mig för guld. 5-20g för att bara ta av mig kläderna och 200+ för c6 beroende på vad det är för något.

Finns det retards som betalar för det?
/facepalm


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Finns det retards som betalar för det?
/facepalm

RP servers [bigcheers]


   
SvaraCitera