Aviseringar
Rensa alla

Hur tolka?


Ämnesstartare

Hur skulle du tolka detta från ”ett ragg” du börjat gilla lite?

Du frågar om h*n vill träffa dig mer för annars är det lika bra att säga till.
Du får till svars att h*n har så fullt upp så det är faktiskt lite svårt just nu.
Du tolkar detta som ett nej och svarar tråkigt men okej.
Nästa dag får du ett sms där h*n skriver; nej tolka det inte så vi kan ses. Just nu är det så mycket bara (en liten förklaring på vad det är så mycket med). Det löser sig ska du se

Är detta en diss eller är det som personen i fråga skriver, att denna vill träffas men faktiskt inte har tid just nu?

ÄNDRAT 2011-03-27 18:01

ÄNDRAT 2011-03-27 18:03
Undrar också detta;
Hur länge ska man "vänta" på personen om man väljer att tro på denne?

Kan man själv höra av sig till personen i fråga eller blir det bara desperat? Bör man vänta på att han/hon tar steget att höra av sig först?


   
Citera
Ämnesstartare

ja den dissar men vill ej få dåligt samvete för d


   
SvaraCitera

öööööööööh han förklarade ju tydligt, måste du läsa in ännu mer i det? så mycket att du börjar läsa in långsiktiga saker?


   
SvaraCitera

Om ni inte ens kan kommunicera och du inte litar på h*n** så finns det kanske inte speciellt mycket att bygga på ert dejtande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att h*n vill gifta sig med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

öööööööööh han förklarade ju tydligt, måste du läsa in ännu mer i det? så mycket att du börjar läsa in långsiktiga saker?

Nej, jag vet att jag alltid överanalyserar allt. Är ett problem jag har [y]

Men vad menar du med "långsiktiga saker"? [blush] Vill h*n eller inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhaj:

Är detta en diss eller är det som personen i fråga skriver, att denna vill träffas men faktiskt inte har tid just nu?

Män är väldigt rakt på sak. Det är inget man behöver läsa mellan raderna här. Det är nackdelen när man messar till tjejer

EDIT:Han vill träffa dig, ni kan väl gifta er efteråt.
[bigsmile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Om ni inte ens kan kommunicera och du inte litar på h*n** så finns det kanske inte speciellt mycket att bygga på ert dejtande.

KOmmunicera kan vi och jag litar nog på h*n egentligen men alla kompisar jag pratat med tycker inte att jag borde lita på det. Och jag vill ju lixom inte hoppas på nåt som inte är sant... Skulle du tolka det som att personen inte vill?

Roll on:

Jag tror att h*n vill gifta sig med dig.

[tired]


   
SvaraCitera

hejhaj:

Men vad menar du med "långsiktiga saker"? [blush] Vill h*n eller inte?

nej, långsiktiga saker som i att något du bara hittat på som inte ens är troligt för att du gått så långt i ditt överanalyserande.

det är skillnad på överanalyserande och tillit, om du inte kan lita på att han säger "tolka det inte som ett nej, jag vill ses men inte just nu" och du tror att han ljuger, så känns det inte särskilt lovande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man mår bara dåligt av att överanalysera.
Sluta upp med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Män är väldigt rakt på sak. Det är inget man behöver läsa mellan raderna här. Det är nackdelen när man messar till tjejer

Jo, är väl medveten om att överanalysera inte är bra!

Bajwa:

EDIT:Han vill träffa dig, ni kan väl gifta er efteråt.

Är du ironisk nu med att han vill ses?[shake][blush]


   
SvaraCitera

Lugna puckar. Se vart det leder. Ta inte ut så mycket i förskott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhaj:

Är du ironisk nu med att han vill ses?[shake][blush]

Ironisk över giftermålet inte om han ville ses. Men jag känner honom inte, varför inte bara fråga honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Men jag känner honom inte, varför inte bara fråga honom?

Var ju det jag gjorde vilket ledde till dethär. Ska ge honom lite space nu och se om han hör av sig

antrax:

Man mår bara dåligt av att överanalysera.
Sluta upp med det.

Ja, ska försöka!
Tack för svar

stereo total:

Lugna puckar. Se vart det leder. Ta inte ut så mycket i förskott.

Låter smart. Får helt enkelt vänta och se


   
SvaraCitera

hejhaj:

Låter smart. Får helt enkelt vänta och se

Ja det tycker jag att du ska göra.


   
SvaraCitera