Aviseringar
Rensa alla

Hur träffade ni er kärlek?


Ämnesstartare

HEJ!

Jag har precis gjort slut med min pojkvän, eller för ca 2 månader sen så det är väl inte jättelängesen. Jag har gått och saknat honom länge, men han har gjort det klart för mig att han har gått vidare och att jag också borde göra det!

Jag vill verkligen träffa någon ny, men det jobbiga är att alla fester jag går på finns det bara killar som är mitt ex bästa kompisar. Nästan alla mina kompisars vänner är hans vänner och det hatar jag verkligen..

Så nu till saken, hur träffade ni er kärlek? Var det genom vänner eller träffades ni kanske på internet?..[wink]

Skulle vara kul och veta [smile]


   
Citera

Har inte haft någon på flera år nu men mitt ex träffade jag via en gemensam vän i alla fall.


   
SvaraCitera

har träffat alla via internet
[crazy]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

isaflisa:

HEJ!

TJENA KEXET HÖRDE DU VAR SINGEL? ;)))


   
SvaraCitera

Tror att kärleken hälsar på när man minst anar det.

Mitt ex F träffade jag genom skolan
Mitt ex D träffade jag via nätet, han hade sett mig ute en kväll (Hade gemensamma vänner så han tog reda på vad jag hette) och skrev till mig på facebook. Sen hade vi internetkontakt länge innan vi träffades.
Mannen nu har jag träffat via gemensamma kompisar, han är en vän sen innan som jag har fått känslor för.


   
SvaraCitera

har sett jättemånga trådar om folk som flörrtar via facebook! (mest småbarn iofs men) [blush]
funderar på om man ska modernisera sej lite kanske..


   
SvaraCitera

grejen är att jag aldrig frågar efter folks namn när jag pratar med dem, så lite svårt att leta [sad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

grejen är att jag aldrig frågar efter folks namn när jag pratar med dem, så lite svårt att leta

testa "vad HETER du förresten [wink][rolleyes]"


   
SvaraCitera

Brk g:

testa "vad HETER du förresten [wink][rolleyes]"

men kommer alltid på det i efterhand! [blush] det är ju inte så intressant så man glömmer ju bort [sad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

men kommer alltid på det i efterhand! det är ju inte så intressant så man glömmer ju bort

precis, det är därför man ska nämna det i förbigående och med en betoning som antyder att man finner det trivialt

för det man har gemensamt är förstås så mycket viktigare än ett litet namn, men det är svårt att komma undan det praktiska behovet av namnet som infinner sig eftersom man ska stifta relation

*smart*


   
SvaraCitera

Brk g:

*smart*

tänk om hon heter robert då [blush]


   
SvaraCitera

Ett ex via snyggast.se, helt seriöst. Haha!


   
SvaraCitera

kindergartner:

snyggast.se

[bigsmile]
Var han snygg då? 😉


   
SvaraCitera

Knarko:

Var han snygg då? 😉

Hon. Och ja. Cpsnygg.


   
SvaraCitera