Aviseringar
Rensa alla

Hur träffade ni er partner?


penja
Ämnesstartare

elverpigen:

gör! även om det inte slutar med lööööve så är man en erfarenhet rikare och ju fler man tar kontakt med desto större chans harman att hitta rätt ju. bör kanske tilläggas att jag var lite stalkervarning iom att jag åkte dit och han trodde jag skämtade så fick ju fråga när jag bytte buss halvvägs dit ba "du, jag är på väg på riktigt, äre ok eller?"

vill tacka um för att jag har 0 problem med att träffa random män i främmande städer

det jobbiga är att jag vet inte ens nån jag är intresserad av. så, då har jag int ens nån att kontakta haha...
fast min polare visade en sjukt snygg kille igår och bah "du kan ta honom, jag vågar inte". jag svarade " aa då gör jag det då [wink]" hon bah "fast nej alltså, åå, nä det får du itne!" [sad] haha


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

g*nus:

Hehe, jag skrev ner hur det var första gången vi träffades på min dator på väg hem därifrån första gången. Jag tyckte det var utmärkande att han hade en väldigt söt nyckelknippa, att han lät mig välja vilka frallor (och han betalade dem) jag ville ha till soppan han hade lagat åt mig, att han gav mig komplimanger och att han kysste mig för första gången när vi lyssnade på Fleetwood Mac.

sött!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

g*nus:

Hehe, jag skrev ner hur det var första gången vi träffades på min dator på väg hem därifrån första gången. Jag tyckte det var utmärkande att han hade en väldigt söt nyckelknippa, att han lät mig välja vilka frallor (och han betalade dem) jag ville ha till soppan han hade lagat åt mig, att han gav mig komplimanger och att han kysste mig för första gången när vi lyssnade på Fleetwood Mac.

sött!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

My dreams are her:

[sad]

[sad]


   
SvaraCitera

penja:

det jobbiga är att jag vet inte ens nån jag är intresserad av. så, då har jag int ens nån att kontakta haha...fast min polare visade en sjukt snygg kille igår och bah "du kan ta honom, jag vågar inte". jag svarade " aa då gör jag det då " hon bah "fast nej alltså, åå, nä det får du itne!" haha

äh. det kommer. Jag har ju varit svindesperat några månader och frågat ALLA jag känner om de har några desperata vänner (fråga blåbärt, lol, stackarn vad jag tjatat pån) sen från ingenstans ba poff


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

elverpigen:

äh. det kommer. Jag har ju varit svindesperat några månader och frågat ALLA jag känner om de har några desperata vänner (fråga blåbärt, lol, stackarn vad jag tjatat pån) sen från ingenstans ba poff

hahaha [bigsmile][sad]

har inte direkt varit desperat. aldrig varit den som varit ute efter ett förhållande. men, har börjat bli lite sugen på att prova på ett..

har i och för sig en jag gillar. men han är för gammal för mig och vi borde sluta ses. eller inte för gammal som i för gammal. utan bara det att han lever ett helt annat liv och det kommer aldrig bli nått seriöst mellan oss.


   
SvaraCitera

Hehe. Har lovat att göra skolarbete så kanske skriver en lite längre berättelse senare. [blush]


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hehe. Har lovat att göra skolarbete så kanske skriver en lite längre berättelse senare.

ja, gör det!


   
SvaraCitera

Nu kortfattade jag det så enoooormt. Kekeoxo vet hur dålig jag är på det. haha [blush] Men ah..

De jag haft långa kärleksförhållanden med har jag träffat över nätet. [blush]

Efter en massa PM, mail och snack över msn så har man stått vid tågstationen och väntat på någon man inte ens vet hur dom ser ut. Kan lova att det blivit komplicerat flera gånger. [blush] Tror att det är endast en som jag fick se bild på innan vi träffades. haha. Och dom hade inte sett bilder på mig heller. [blush]

Det var riktigt jobbigt då jag skulle träffa min "största förälskelse". Hon vägrade visa sig när jag stod vid perrongen. Fick sms där de stod typ, "JAG ÄR SÅ FUL I HÅRET DU FÅR INTE SE MIG!!". När hon väl visade sig höll jag på dö, såg ut som emma stone fast smalare. Åh [love]

Så blev vi kära direkt men ingen av oss vågade säga det. [cry]

Minns fortfarande hur extremt hårt hennes hjärta bultade varje gång vi sov tillsammans. Så fort jag rörde vid henne gungade hela sängen. [sad][love]


   
SvaraCitera

Mina historier är typ tragiska.

Pojkvän nr 1. 2007
Vi träffades på ett diskotek nere i skåne, bytte msnadresser och började chatta. Han kom och hälsade på mig och vi fann varandra. Mitt enda bra förhållande, höll tyvärr bara lite över ett ½ för vi var mer som vänner än kärlekspar.

Pojkvän nr 2. 2008
Vi gick på samma skola så vi kände varandra sen tidigare, men fann varandra på en fest en gång. Började chatta mer frekvent på msn och började sedan ses. Hade ett förhållande på 1½ år, sen ytterligare fram och tillbaka i ½ år. Tog helt slut när jag fick veta att han varit otrogen för typ hundrade gången.

Pojkvän nr 3. 2011
Vi hade några gemensamma kompisar och han hade sett mig på krogen men inte vågat hälsa. Han tog kontakt med mig via facebook, snackade otroligt mycket i några veckor. Sen började vi ses och blev sedan ihop. Var ihop i ½ innan jag kom på honom med att vara otrogen. (Vi "dejtade" i höstas igen utan framgång)

Pojkvän nr 4. 2011
Vi kände varandra ytligt för att vi hade många gemensamma vänner. Började ligga med varandra, han var i början bara ett rebound efter pojkvän nr 3, men vi blev ihop och höll ihop i ett år. Han är den person som förstört stora delar av mitt liv.


   
SvaraCitera

Fasiken:

Kekeoxo vet hur dålig jag är på det. haha

har läst! svarar sen :>


   
SvaraCitera
time
 time

Vi har väl varit bekanta i flera år, gått i olika skolor men varit med i samma politiska ungdomsgrupp. Nån gång efter att det tog slut mellan mig och mitt ex började vi smsa på fyllan och träffades för en cider och cigarett utanför mitt hyreshus. Och sen var det väl lite småsporadiskt chattande tills i höstas när vi plötsligt hamnade i säng med varandra under alkoholens lulliga påverkan och sen hände det väl igen, och igen, och sen gick jag och blev kär, och han velade väl lite, men sen fortsatte jag ge honom glass och klappa honom i håret tills han fattade att jag var helt okej ändå.

Nu måste jag sluta skriva för jag ser att han är på väg in tillbaka till mig. [blush]


   
SvaraCitera

elverpigen:

skällde ut för att han bara hade ett marsvin

hur reagerea han precis då?


   
SvaraCitera

Schism:

Hon tog kontakt

[surprised]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nu måste jag sluta skriva för jag ser att han är på väg in tillbaka till mig.

[surprised][wink]


   
SvaraCitera