Aviseringar
Rensa alla

Hur träffade ni era partners?


Ämnesstartare

Är bara allmänt nyfiken och lite uttråkad så de e bara att köra på. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Träffade min genom gemensamma vänner.
What a concidence, förmodar att folk efter mig också har hittat sin partner genom gemensamma hjärtegull. *lol*


   
SvaraCitera

Krogen!


   
SvaraCitera
Mumzel

arcelence:
Krogen!

Va e d


   
SvaraCitera

Mumzel:

Va e d

Bar,pub....sånt ställeMycket glad


   
SvaraCitera

igenom mina vänner


   
SvaraCitera

Just nu är jag singel men av de partners jag har haft har det varit via skolan som jag blivit ihop med tjej, samma skola alltså. Venne hur jag i de flesta fall blev ihop och ibland när det tog slut, jag har gjort slut en gång och så som jag gjorde det på skäms jag men nu är det som det är.


   
SvaraCitera

Skolan


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Har ingen nu, det är inte nice.
Skolan
Fester
Um
Krogen
Finlandsbåtar
Ställen där båda har samma intresse.

Listan kanske inte är komplett, de jag minns med rak arm.


   
SvaraCitera

Mumzel:

Va e d

17 år och vet inte vad en krog är? Efterbliven på något sätt?


   
SvaraCitera
Berit

Vi gick i samma klass i 9an men tyckte inte om varann då. De gånger vi pratade skrek vi typ på varann o han var bara dryg.
När vi började gymnasiet så började jag transport och han teknik men han kände att det inte passade honom. Så vi började prata då för det var ju kul att en i gamla klassen skulle gå fordon o vi kunde träffas på rasterna på skolan lol. Tyvärr kände han det för sent så han fick börja fordon nästa läsår så under sommaren blev vi tillsammans Hjärta


   
SvaraCitera

Träffade min partner på skolan, eller snarare såg honom. Sen la jag till honom på facebook och vi började träffas och efter det har det varit vi i snart ett och ett halvt år. 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

På Ungdomar.se. Hjärta Vi träffades första gången på en UM-träff i Stockholm 2013, nu ska vi gifta oss. Känns riktigt gött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
På Ungdomar.se. Hjärta Vi träffades första gången på en UM-träff i Stockholm 2013, nu ska vi gifta oss. Känns riktigt gött.

Va roligt 🙂


   
SvaraCitera

Har aldrig haft någon partner men mitt drömställe att träffa en blivande pojkvän på är en park:)


   
SvaraCitera