Aviseringar
Rensa alla

Hur träffar man någon?


Sonya
Ämnesstartare

  alla verkar vara i förhållanden hela tiden och det får mig att må dåligt eftersom jag aldrig haft ett.. Jag är 16 men fyller 17 snart.. Jag har faktiskt aldrig tänkt eller ens velat ha ett förut men nu känns det plötsligt viktigare. Hur träffar man någon egentligen? Det är så komplicerat ju 🙁 tips?


   
Citera

Gör som min fd pansar/idiot pojkvän! Återta kontakten med nån från högstadiet som du gillar, och börja umgås! 🙂 Fast han var en riktig idiot som inte respekterade ett nej.


   
SvaraCitera
Paseo

vill du träffa någon för att alla andra har någon eller för att du verkligen vill ha någon?

jag har alltid träffat någon via kompisar. familj/släkt/vänner till mina vänner. 


   
SvaraCitera
reben

assåå `??? man behöver inte ha allt som alla andra har ????


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Alting har sin tid brukar det sägas.
ingen hjälp direkt
Men det kanske stämmer. Vem vet.


   
SvaraCitera

Jag letade efter en balpartner och min kompis Emma hade redan hittat en som heter Eddie och en kväll skulle vi bowla och då frågade Emma om Eddie kunde ta med någon kompis också som inte hade balpartner, han heter Jonathan och vi föll varann direkt, vi fikade några dagar senare och då när han skulle hem så stod vi på busstationen och sa "Jo...jag undrar om du vill dansa bal med mig, haha jag vet att det inte är så romantiskt att fråga på en busshållplats men..." och då sa jag ja såklart 😀 och redan få visste jag att vi inte bara skulle dansa bal tillsammans ^^

Så du kanske kan göra något liknande? Bowla med en kompis och hennes partner och be denne ta med en singel kompis 😉


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:
Jag letade efter en balpartner och min kompis Emma hade redan hittat en som heter Eddie och en kväll skulle vi bowla och då frågade Emma om Eddie kunde ta med någon kompis också som inte hade balpartner, han heter Jonathan och vi föll varann direkt, vi fikade några dagar senare och då när han skulle hem så stod vi på busstationen och sa "Jo...jag undrar om du vill dansa bal med mig, haha jag vet att det inte är så romantiskt att fråga på en busshållplats men..." och då sa jag ja såklart 😀 och redan få visste jag att vi inte bara skulle dansa bal tillsammans ^^

Så du kanske kan göra något liknande? Bowla med en kompis och hennes partner och be denne ta med en singel kompis 😉

GladTumme upp


   
SvaraCitera