Aviseringar
Rensa alla

Hur träffar man någon på internet?


Ämnesstartare

Hej[bigcheers]

Måste bara fråga, hur träffar man någon på msn, fejan, UM osv?
Då menar jag personer som man inte träffat i irl, utan från början helt okända. Är ju inte helt ovanligt att man hör att folk har snackat på msn och "nu ska träffas" t.ex.
Sen kan jag ju passa på att fråga, när man väl har fått någons msn eller likande, hur vet man att den är den som den säger sig vara?


   
Citera

Du kan ju alltid fråga personen i fråga om den vill träffas. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tjej blev våldtagen o mördad i Mora, när hon skulle träffa en jätte trevlig kille från nätet. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

En tjej blev våldtagen o mördad i Mora, när hon skulle träffa en jätte trevlig kille från nätet. [y]

Ja men i vårt kära Dalarna är ju spelreglerna lite annorlunda. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med folk. Häng på chatten här osv.
Och angående hur man vet vem det är: Det gör du inte. Prata med dem några dagar eller veckor, testa telefon sen osv.

Cacaoxo:

En tjej blev våldtagen o mördad i Mora, när hon skulle träffa en jätte trevlig kille från nätet. [y]

En snubbe fick blixten i sig när han var ute, gå inte ut [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

En snubbe fick blixten i sig när han var ute, gå inte ut

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Ja men i vårt kära Dalarna är ju spelreglerna lite annorlunda.

Ja, hatar dalarna, jävligt många äckliga typer här [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

[sad]

Jag har träffat tiotals tjejer från nätet, och inte en enda har varit mördad 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

En tjej blev våldtagen o mördad i Mora, när hon skulle träffa en jätte trevlig kille från nätet.

Jag är en jättetrevlig kille från nätet, vill du träffa mej gullet?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

Ja, hatar dalarna, jävligt många äckliga typer här [sad]

Men så finns ju också jag som väger upp allt med min godhet, fast vi har ju Quick, Eklund, Alm, Flinck, Svartenbrandt osv. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börjar prata, antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har träffat många trevliga tjejor via internet, varav en är den mest betydelsefulla person jag har. Men prata med några, se om man har nåt gemensamt kanske, tala msn och så. Då man tycker sig känna personen tillräckligt så kan man ju se om denne vill träffas[smile]


   
SvaraCitera

öööh. jag träffade en sån kille på nyår. han frågade om jag ville fira nyår med honom, jag hade inga planer, också blev det så. Var egentligen allt eller inget eftersom jag åkte långt för att träffa honom, men det gick asbra. Man får väl helt enkelt gå på magkänslan, jag har genom telefon och webcam fått känslan att killen är sjukt snäll, vilket han också var, mer än snäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Mm vi har ju Quick, Eklund, Alm, Flinck, Svartenbrandt osv

._.
De smittar!

Jag vågar aldrig vara ensam i busstationen längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

De smittar!

Jag vågar aldrig vara ensam i busstationen längre.

Du får bli min kvinna då så kan jag stå där och modigt försvara dig mot alla jävla hebrefiler liksom. [cool]


   
SvaraCitera