Aviseringar
Rensa alla

Hur träffar man någon?


Ämnesstartare

Vad är det bästa sättet att lära känna en tjej och börja gå ut med henne om man inte känner någon alls? Jag är född här men bodde nästan hela mitt liv utomlands och känner "ingen" här. Har inte mycket erfarenhet om sånt heller.[censur]
Jag läser nu sista terminen på komvux(kompletterar) och alla är 25 år gammal eller äldre. Det är också ganska omedgörlig på nätet att försöka hitta någon.

Några råd?


   
Citera
Ämnesstartare

Jadu, skaffa hund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mosi:

Några råd?

Porrbranschen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå ut på krogen men lämna inte utstrålningen och karisman hemma för då kan du lika gärna strunta i det.


   
SvaraCitera

Angelize:

Gå ut på krogen

Ska han dit själv? ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa killkompisar som kanske känner flera tjejer. Gå på deras fester och hooka upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Ska han dit själv? ;o

Han hade inga kompisar så ja, jag antar det. Är han utåtriktad så kommer han inte sitta med sig själv i baren hela kvällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mosi:

Vad är det bästa sättet att lära känna en tjej och börja gå ut med henne om man inte känner någon alls?

börja prata med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jadu, skaffa hund.

[bigsmile]

Angelize:

Gå ut på krogen men lämna inte utstrålningen och karisman hemma för då kan du lika gärna strunta i det.

Ok, ska försöka det, men det är inte roligt att gå ensam (tror jag).

Harpyja:

Skaffa killkompisar som kanske känner flera tjejer.
Gå på deras fester och hooka upp.

Ja, det är själv ett problem, vet inte var jag ska skaffa killkompisar.
Som jag sa så är alla mycket äldre än mig på komvux (och
kalla[shake]).
Men jag gick till en fest en gång för ungefär en månad sen.. gillade inte det så mycket. Killarna satt och visade nakna bilder på sina "ex" till varandra och skrattade, tyckte att det var ganska lågt gjort av dem... och alla var full och ganska galen[confused]. Det var konstig. [bigsmile]

Stargazer:

börja prata med henne.

Emm, med vem? Jag frågade hur jag ska träffa nån...! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mosi:

och alla är 25 år gammal eller äldre.

Ju äldre, desto bättre[no-no] När tuttarna hänger och låren ser ut som keso, det är fint det[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mosi:

Ok, ska försöka det, men det är inte roligt att gå ensam (tror jag).

Se det från den ljusa sidan. Går du själv behöver du inte oroa dig för att ha någon kompis i släptåg som ev blir sur för att den känner sig dissad för en brud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ju äldre, desto bättre När tuttarna hänger och låren ser ut som keso, det är fint det

Men men men[tard]... Jag pratar inte om sex... det är relation och sånt som jag pratar om [love].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mosi:

Men men men... Jag pratar inte om sex... det är relation och sånt som jag pratar om

Okej nu fattar jag ingenting[shake] Sex är väl enda anledning till att man skaffar tjej Dold text: förutom att hon skall laga mat och andra självklara saker annars kan man lika gärna bli ihop med en kille[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mosi:

Emm, med vem? Jag frågade hur jag ska träffa nån...! [crazy]

Ta någon du tycker är intressant bara inte så jävla noga sen är det bara snacka på.

kebu12:

Sex är väl enda anledning till att man skaffar tjej Dold text: förutom att hon skall laga mat och andra självklara saker annars kan man lika gärna bli ihop med en kille[confused]

Bullseye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Häng på ett ungdomsforum. :)))))))))))))))))


   
SvaraCitera