Aviseringar
Rensa alla

Hur träffar man nya människor urt


Ämnesstartare

Är nykterist och tycker att det verkar onödigt att vara på krogen bara för att man vill lära känna folk. Hur umgås alla andra förutom på krogen?


   
Citera
Ämnesstartare

Internet.


   
SvaraCitera

gå på kommunala evangemang (om sådana finns utanför den fiktionella världen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

(om sådana finns utanför den fiktionella världen)

Det här är UM, glöm inte det. [no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Umgås? Huh? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fennec89:

Är nykterist och tycker att det verkar onödigt att vara på krogen bara för att man vill lära känna folk. Hur umgås alla andra förutom på krogen?

genom att engagera sig i olika saker tex skaffa sig en ny hobby. intressera sig för politik och gå på föredrag osv. Gå på olika studiecirklar, om litteratur eller vad som helst:D


   
SvaraCitera

fennec89:

Är nykterist och tycker att det verkar onödigt att vara på krogen bara för att man vill lära känna folk. Hur umgås alla andra förutom på krogen?

Jag har själv svårt för att träffa nya människor, svårt för att "hitta" personer utanför internet.. Och jag antar väl att du inte menar att man ska träffa någon via internet, för det är bara gå in på första bästa sida och börja chatta så hittar man en tillslut!
Men ja .. Man kan t ex hitta på något med sina kompisar som man redan har och säga att dom kanske kan ta med sig några. Det kan ju vara ett bra sätt, men det är bra om man kollar med sin kompis innan man blir typ asbra polare med kompisens kompis. Man kan ta det ganska negativt och det blir bråk och grejjer - inte bra!


   
SvaraCitera

Hell_man:

edrag os

Jävla retard meningsfyllt att dra upp en sedan länge död tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaew:

länge död tråd.

ooops, jag hade faktiskt inte kollat datumet för tråden. men tack för att du påminde mig iaf

FITTSKALLE


   
SvaraCitera

Hell_man:

ooops, jag hade faktiskt inte kollat datumet för tråden. men tack för att du påminde mig iaf

Antar att det är svårt att läsa för vissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valfri sportklubb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan gå ut på krogen i nyktert tillstånd också =)


   
SvaraCitera

Öppna din dörr och gå ut. Det lär finnas människor där ute, och vissa är riktigt sympatiska! Det är ju heller inte nödvändigtvis de personer man kommer ha i sitt liv länge som man träffar på krogen.

SKÅL och lycka till![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera