Aviseringar
Rensa alla

hur tränar man när det regnar


Stekaren:

Mm sätt igång och lyft nu så kanske du blir hälften av en man

Muskler är för fjollor Blink


   
SvaraCitera

S3ON:

Muskler är för fjollor Blink

Riktiga män då...?


   
SvaraCitera

Stekaren: Riktiga män då...?

Riktiga män klarar sig fint utan 😉 


   
SvaraCitera

Det är bara extra gött att ge sig ut och kötta löpning i regn eller rejäl kyla, det blir en del i en taggande krigaraspekt kring det hela.


   
SvaraCitera

Stekaren: Mm sätt igång och lyft nu så kanske du blir hälften av en man

Börjat lyfta, hållt igång i 2-3v nu, bra början till att Karla till sig lite eller?!?


   
SvaraCitera

Gruvan:

Börjat lyfta, hållt igång i 2-3v nu, bra början till att Karla till sig lite eller?!?

Hur ofta och hur tungt lyfter du?


   
SvaraCitera

S3ON:

Riktiga män klarar sig fint utan 😉 

Varför?


   
SvaraCitera

inspireras av hästfolket, ut i ur och skur oavsett hur många minusgrader/mm per timme/m per sekund det blåser. Vill du bli bra kan du ju inte låta lite regn stoppa dig


   
SvaraCitera

Stekaren: Hur ofta och hur tungt lyfter du?

4ggr i veckan. Inte så tungt ännu... men tar sig väl. Vikterna ökar iaf!


   
SvaraCitera

Gruvan:

4ggr i veckan. Inte så tungt ännu... men tar sig väl. Vikterna ökar iaf!

Utmärkt. Kämpa på biffen!


   
SvaraCitera

elverpigen:
inspireras av hästfolket, ut i ur och skur oavsett hur många minusgrader/mm per timme/m per sekund det blåser. Vill du bli bra kan du ju inte låta lite regn stoppa dig

Så talar en passionerad i det här fallet ryttare som kämpar för sin sak i med och motgångar!


   
SvaraCitera

Stekaren: Utmärkt. Kämpa på biffen!

Inte vågat mig på riktiga knäböj ännu, pga. osäker om jag gör helt rätt. Men bror ska med mig en dag och visa o så, orakr inte pajjar ryggen liksom...
Så kört i någon maskin istället de fåtal passen som vart!


   
SvaraCitera

Gruvan:

Inte vågat mig på riktiga knäböj ännu, pga. osäker om jag gör helt rätt. Men bror ska med mig en dag och visa o så, orakr inte pajjar ryggen liksom...
Så kört i någon maskin istället de fåtal passen som vart!

Är inte så knepigt. Böj på knäna ha dem någorlunda isär, jag brukar rikta tårna lite på diagonalen åt varsitt håll. Och kom ihåg, rak i ryggen, överdriv rörelsen om du måste, du spelade ju hockey förut eller hur? Inte större skillnad det här egentligenGalen


   
SvaraCitera

Stekaren: Är inte så knepigt. Böj på knäna ha dem någorlunda isär, jag brukar rikta tårna lite på diagonalen åt varsitt håll. Och kom ihåg, rak i ryggen, överdriv rörelsen om du måste, du spelade ju hockey förut eller hur? Inte större skillnad det här egentligenGalen

Jo, kört både hockey och knäböj förr! Men brukade alltid få ont i ryggen o så, trots att man hade insktruktör.
Jaja, är väl klen, ska börja lätt o så givetvis!


   
SvaraCitera

Gruvan:

Jo, kört både hockey och knäböj förr! Men brukade alltid få ont i ryggen o så, trots att man hade insktruktör.
Jaja, är väl klen, ska börja lätt o så givetvis!

Marklyft/hyperextensions brorsan. Det stärker. Alternativt klättring, det höll jag på med förut fungerade grymt!


   
SvaraCitera