Aviseringar
Rensa alla

hur tror du att du kmr dö? :E


Ämnesstartare

varför, hur, var, vid vilken ålder och efter vilken typ av liv etc? => tycker mest att det är intressant att fundera på och gissa om, mest för att typ alla vi här är precis i början av våra liv etc, :e

tror jag kommer dö som a-lagare när jag är 62, av att dricka för mycket t-röd, (eller 2052 års motsvarighet). efter att ha varit med i ett såntdär snyftreportage i svt där jag gnäller om hur "samhället svikit mig". bor nog i en husvagn eller en trappuppgång då också.

oki kanske inte, men bäst att ha låga förväntningar så man ej blir besviken, så håller fast vid denna teorin ='>

er tur : P


   
Citera
Ämnesstartare

kan inte se mig ha en framtid just nu [crazy] tror inte jag kommer få någon fysisk sjukdom.. tror antagligen självmord eller naturlig död, inte än på några år med självmordet och vanlig ålder på naturlig död


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imorgon, via en snara. Kommer lyssna på min favoritlåt. [smile]

Nä, men kommer nog dö omkring 97, fullt klar i skallen, döendes som en legend i min säng, landet kommer stanna upp i tyst minut till min ära och jag kommer förbli odödlig genom det kulturella arv jag lämnar efter mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men för naturlig död måste jag bli av med åkommor, om jag inte slutar upp som typ heroinist eller alkis, men har jag svårt att se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom att jag har varit klumpig hela livet, så lär jag dö av min egen klumpighet (slash otur som jag kallar det). Gissar att jag dör på ett tragikomiskt sätt, t.ex. sätter i halsen och kvävs, eller halkar på någon hal klippa vid stranden och slår i huvudet så jag stendör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

självmord

nnnnnnnnnnnnnnnehj[cry] Inte säga så 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

nnnnnnnnnnnnnnnehj[cry] Inte säga så 🙁

är bara realistisk [crazy] kan inte se mig med mitt psykiska tillstånd oförändrat om 10 år, men jag ser fram emot eventuell förändring och ska satsa på det


   
SvaraCitera
blum
 blum

säkert på något meningslöst sätt, typ bilolycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det märker vi. Tror dock inte att jag blir äldre än 30.


   
SvaraCitera

kommer dö av intergalactic aids på grund av oskyddad sex med heta aliens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer att dö ensam och vilsen i en stad där jag trodde att jag skulle finna lycka o gemenskap.

antingen begår jag självmord eller så kommer jag att dö utav att mitt hjärta krånglar. en av dessa två tror jag på


   
SvaraCitera

Lounge fact:

självmord eller naturlig död


   
SvaraCitera

kmr bli arj o min huve exploderas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer säkert dö av någon form av aggressiv lungcanser[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va självmordsbenägna alla är :C *kram*


   
SvaraCitera