Aviseringar
Rensa alla

hur tror du att du kmr dö? :E


Ämnesstartare

Lounge fact:

ror antagligen självmord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

kmr bli arj o min huve exploderas

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kan inte se mig med mitt psykiska tillstånd oförändrat om 10 år, men jag ser fram emot eventuell förändring och ska satsa på det

Gör det![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Gör det![no-no]

i do i do!!!!!!


   
SvaraCitera

Kommer dö gammal och sliten på ett hotellrum, med en flaska Jack Daniel's som enda sällskap[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kan inte se mig med mitt psykiska tillstånd oförändrat om 10 år

kanske är svårt att se, men 10 år är stört länge, hade du samma psykiska tillstånd när du var 11 som du har nu? :3 näh juste, allt blir bra en dag ska du se ='> *kram*

Jonnybravo91:

Imorgon, via en snara. Kommer lyssna på min favoritlåt. [smile]

tycker din andra teori verkar vara en mycket bättre plan =<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer för övrigt dö i hjärtesorg om 15 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

kanske är svårt att se, men 10 år är stört länge, hade du samma psykiska tillstånd när du var 11 som du har nu? :3 näh juste, allt blir bra en dag ska du se ='> *kram*

men så kan man ju ej tänka.. bara för att jag inte hade samma psykiska problematik när jag var 11 så ger inte det garanti att jag inte har det när jag är 31 [crazy] men större chans att det blir bra om jag kämpar för det ja, vilket jag gör..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men större chans att det blir bra om jag kämpar för det ja, vilket jag gör..

bra, hejar på dig i kampen, tror du kmr vinna till slut ='>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

bra, hejar på dig i kampen, tror du kmr vinna till slut ='>

tack[love] *kram*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tycker din andra teori verkar vara en mycket bättre plan =<

We'll see about that!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer dö i tjocktarmscancer när jag är typ 80


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tack[love] *kram*

kram! :E

Jonnybravo91:

We'll see about that!

nä :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vid 25 års ålder kommer jag följa med på ett fartygs jungfruresa över Atlanten där jag mystiskt försvinner.
Efter några månaders frånvaro flyter jag iland vid Frankrikes kust uppsvälld och åläten.
Ett gammalt par hittar mig och mannen faller genast ihop död av åsynen, så äcklig ser jag ut.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köffein kommer dö tisdagen den sjunde september 2072. Han dör av en hjärtinfarkt efter 6 års demens/hjärnsjukdom. Köffein kommer att ha spenderat större delen av sitt liv på jobb som han hatade men tillsammans med en familj han älskade. 2 barn, en fru och 10-20 andra släktingar och vänner att kommer sörja Köffeins bortgång. Den sista tiden var Köffein extremt bitter och hyste förakt mot hela världen. De i vårdpersonalen var glada över att han äntligen hade dött då han förolämpade dem konstant och vid flera tillfällen hade kastat bajs och kissat på dem.

Det är med stor sorg vi kommer att sörja Köffeins bortgång. [love]


   
SvaraCitera