Aviseringar
Rensa alla

Hur tusan gör man nu då? (ZeroLime/McDonalds)


Finns väl Androidemulators på dator. 

handendärnissen:

allt har med pengar o göra.. precis allt finns inget som inte pengar har att göra med.. varför krigad de? jo olja= pengar

Folk har i alla tider varit ute efter makt, det är knappast något nytt, och pengar ger makt. 


   
SvaraCitera

Draug:

Det kalls även ondska, makt och förtryck 🙂

Så låter tills du själv tjänar pengar.


   
SvaraCitera

Fyfan vad kränkt jag blir, hela McDonalds "vi-anställer-unga-och-litar-på-dem-och- är-sköna"ideologi kan ju ta sig. Tur att man är old school-vänster och bojkottar skiten.


   
SvaraCitera

Du skulle kunna fråga en vän som har en Android om du kan låna den?


   
SvaraCitera
Draug

aristoteles: Så låter tills du själv tjänar pengar.

Kanske, kanske inte... gillar inte att vara beroende av pengar. Men det är ett nödvändigt ont om man är en del av samhället. Har man en familj att försörja har man inget val. Jag sitter nog själv där en dag i samma sits och begrundar över hur saker och ting kunde ha sett ut.


   
SvaraCitera

Draug:

Kanske, kanske inte... gillar inte att vara beroende av pengar. Men det är ett nödvändigt ont om man är en del av samhället. Har man en familj att försörja har man inget val. Jag sitter nog själv där en dag i samma sits och begrundar över hur saker och ting kunde ha sett ut.

Pengar är inte så hemska när man väl har dom.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Draug

aristoteles: Pengar är inte så hemska när man väl har dom.

Nä det hemska är att pengar styr världen, pengar styr liv eller död. Men så har det väl varit ända sedan människan uppfann byteshandel antar jag.


   
SvaraCitera

Draug:

Nä det hemska är att pengar styr världen, pengar styr liv eller död. Men så har det väl varit ända sedan människan uppfann byteshandel antar jag.

Det kommer alltid att finnas något som styr våra liv ty vi har alla behov.


   
SvaraCitera