Aviseringar
Rensa alla

Hur tycker du att personen över dig ska gå klädd?


gul tshirt instoppad i urtvättade blåa midjejeans med röda hängslen och mörkröda dr martens. vet inte hur jag fick den bilden i huvudet men nu när jag tänker efter så är det väldigt likt misty 

^var för mynona, elise999 kan väl få ha på sig en stor pälsjacka som går ända ner till knän, svart magtröja och klumpiga platå sneakers


   
SvaraCitera

och inga byxor, tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en multi coloured beanie-mössa i basker-sned anda på huvudet, en tight, svart t-shirt med en excentriskt mönstrad poncho i matchande färger till mössan ovanpå, svarta acid washed mom jeans med nedvikta ben instoppade i ett par kraftiga kängor i lack-svart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett par urtvättade jeans, en lång kofta med olika mönster, och ett enkelfärgat linne under. Ett par ballerinaskor till detta och håret ska vara utsläppt.


   
SvaraCitera
mynona

rutig, eventuellt småblommig klänning i enfärgat rödrosa toner med vid kjol och puffärmar och spetskrage


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lång kappa, en liten sned basker


   
SvaraCitera
mynona

                           


   
SvaraCitera
mynona

elegant slacker-stil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polotröjor


   
SvaraCitera
mynona

dazed:
polotröjor

motivera

OnT: såg att du klädde bra i svart på tiny en gång. du kan få ha svart polotröja och svart tunn jacka ovanpå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: motivera

Har noterat ett visst intresse för sådana


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Har noterat ett visst intresse för sådana

jaså du tycker att jag ska gå klädd som jag vill? är det budskapet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lång korsettklänning anno 1800 med tyll och urringning. anarchy tatuerat mellan brösten i isblå färg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jaså du tycker att jag ska gå klädd som jag vill? är det budskapet?

Ja annars kan jag ju säga SA-uniform anno 1923 också


   
SvaraCitera

T2ZAJ_XcpcXXXXXXXX_!!121123258.jpg

Skadeglädje


   
SvaraCitera