Aviseringar
Rensa alla

hur tycker ni jag ska göra ?


Ämnesstartare

hej jag är en tjej på 13 år, född 1999. jag har varit "på G" med många 97er men det har alltid skitit sig för jag blir nervös och sånt. Tänk liksom.. i den åldern vill dom ha sex och sånt ju, men jag själv vill inte ha sex än. Visst jag kan runka av dom och sånt för det bryr jag mig faktiskt inte om. men tänk om jag och en 97a skulle bli tillsammans? och han börjar visa signaler av att han försöker ha sex med mig, t.ex drar lite i mina kläder och a ni fattar. vad ska jag säga/göra då ?! snälla svara på den frågan. har väntat lääääänge på att få svar på just det.[love]


   
Citera

Ge honom en smäll på käften. Man måste vara tydlig! Killar är som djur i den åldern.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ge honom en smäll på käften. Man måste vara tydlig! Killar är som djur i den åldern..

haha nej jag tänker inte ge honom en smäll på käftan! Men vad ska jag säga ?[crazy]


   
SvaraCitera

Snälla, söta, rara, underbara du. [sad]
Flicka, du är 12. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Snälla, söta, rara, underbara du.
Flicka, du är 12.

jag vet ? just därför jag ville ha svar ?-.-


   
SvaraCitera

karlsson99louise:

jag vet ? just därför jag ville ha svar ?-.-

Åh, jag blir så ledsen nu.

Okok. Du ska göra det som känns bäst för dig. Vill du inte ha sex med någon, ska du inte ha det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Åh, jag blir så ledsen nu.

Okok. Du ska göra det som känns bäst för dig. Vill du inte ha sex med någon, ska du inte ha det heller.

jag vill inte ha sex! det var däför jag ställde frågan om vad jag skulle göra om han försökte .


   
SvaraCitera

karlsson99louise:

jag vill inte ha sex! det var däför jag ställde frågan om vad jag skulle göra om han försökte .

Och därför sade jag:

Chibibbi:

Du ska göra det som känns bäst för dig

Säg nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

karlsson99louise: jag vill inte ha sex! det var däför jag ställde frågan om vad jag skulle göra om han försökte .

Och därför sade jag:

Chibibbi: Du ska göra det som känns bäst för dig

Säg nej.

ok


   
SvaraCitera

karlsson99louise:

ok

Hjälper inte detta måste du försvara dig själv,

S3ON:

Ge honom en smäll på käften.

Alternativt en spark mellan benen.


   
SvaraCitera

Kom ihåg detta: Ett nej är ett nej. Killar som inte respekterar detta skall du försöka att inte ha med att göra.


   
SvaraCitera

Då har du sex med honom


   
SvaraCitera
FTH039

Du är för ung. Ha sex nån annan gång.


   
SvaraCitera

Du är för liten för kärlek. Speciellt de ´småpojkar i din ålder.

Vill du ha kärlek, så ska du förvänta dig att kärleken de killar ger dig är falskt, då de vill bara komma åt dig. Gör inga kärleksrelationer i förskott, det lönar sig aldrig.

Dessutom, vänta tills du har blivit 14+. Då kommmer den verkliga kärleken [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Kom ihåg detta: Ett nej är ett nej. Killar som inte respekterar detta skall du försöka att inte ha med att göra.

jo jag vet men jag kan ha väldigt svårt att säga nej till saker jag inte vill..


   
SvaraCitera