Aviseringar
Rensa alla

Hur umgås ni?


Ämnesstartare

Jorå satte..

Har bjudit över folk till mig för dagtidshäng i helgen. Blandade vänner och bekanta, osäker hur många som kommer. Tänkte ha typ fika, allmänt häng och så. Meneh, vad gör man när man umgås så? Hittar man på något aktivt? Bör jag planera några aktiviteter? Hur är jag en bra värd/-inna?

Inga berusningsmedel förekommer. Undantag: kalorimissbruk och koffein.

Hur brukar det gå till för er?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

man kan alltid mötas på counterstrike.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ingen aning, rapportera gärna det för mig. 

Mvh nyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta låter stelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu ska det visserligen bli regn imorrn men jaa...spela fotboll, gå till stranden, det är väl typ vad vi gör. Håller ni er hemma och inomhus äre ju bara prata på. Ännu enklare om ni är många. 

Var inte orolig, det brukar lösa sig av sig självtGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vaa? Fika, prata, umgås. Ta det som det kommer! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Men vaa? Fika, prata, umgås. Ta det som det kommer! 🙂

men tänk om inget händer då. dom bara sitter där och helt plötsligt ska dom gå hem. och så sitter han där som en fåne och skäms. nä ge bättre tips.


   
SvaraCitera

GråterGråterGråterGråter vad i..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det räcker väl med att snacka å ha trevligt Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
detta låter stelt

IMG_1029.JPG

Knegaren:
Nu ska det visserligen bli regn imorrn men jaa...spela fotboll, gå till stranden, det är väl typ vad vi gör. Håller ni er hemma och inomhus äre ju bara prata på. Ännu enklare om ni är många. 

Var inte orolig, det brukar lösa sig av sig självtGlad

Fingerprints:
Men vaa? Fika, prata, umgås. Ta det som det kommer! 🙂

Tumme uppHoppas på det bästa. Tänkte mer om man kan förbereda så det finns möjlighet till spontanaktiviteter (motsägelse, ja) eller andra tips att få folk att känna sig mer hemma än jag känner mig stel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Gänget" jag hänger med brukar bara bestämma oss för ses. En vän har byggt en privat bar i hans källare så ibland sitter vi där, snackar, spelar spel. Ibland samlas vi och fiskar, äter mat, kollar på film/tv/vad nu än visas på skärmen. Sen kommer den goda stämningen av sig själv. Ibland sitter vi bara ute i trädgården och hänger, det är rikrigt najs utan att de måste hända något speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: En vän har byggt en privat bar i hans källare

Oj vad coolt Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Oj vad coolt Cool

Gunnars bar kallar vi det Mycket glad 


   
SvaraCitera

jag och mina vänner brukar spela brädspel (typ tp), titta på film, laga mat, bara sitta å prata, bada, åka på loppisar, rita, ha picknick och sånt när vi umgås nyktra. 


   
SvaraCitera

det är alltid bra att ha massa olika spel hemma. 


   
SvaraCitera