Aviseringar
Rensa alla

Hur umgås ni?


Ämnesstartare

FruLiten:
"Gänget" jag hänger med brukar bara bestämma oss för ses. En vän har byggt en privat bar i hans källare så ibland sitter vi där, snackar, spelar spel. Ibland samlas vi och fiskar, äter mat, kollar på film/tv/vad nu än visas på skärmen. Sen kommer den goda stämningen av sig själv. Ibland sitter vi bara ute i trädgården och hänger, det är rikrigt najs utan att de måste hända något speciellt.

Låter schysst! Hur stort gäng är ni? Låter som en rätt återkommande grej?

stereo total:
jag och mina vänner brukar spela brädspel (typ tp), titta på film, laga mat, bara sitta å prata, bada, åka på loppisar, rita, ha picknick och sånt när vi umgås nyktra. 

Brukar ni komma överens om innan vad ni ska göra eller ha mer lösa planer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gick bra och var mysigt. Lite tyst och rastlöst ibland kanske, men inte så många och folk som var nya för varandra osv. Tjoho.


   
SvaraCitera

DeathByLawnmower:

Brukar ni komma överens om innan vad ni ska göra eller ha mer lösa planer?

Det är olika. Fast oftast bestämmer vi innan och anpassar mötesplatsen efter planen. 


   
SvaraCitera

DeathByLawnmower:
Det gick bra och var mysigt. Lite tyst och rastlöst ibland kanske, men inte så många och folk som var nya för varandra osv. Tjoho.

vad gjorde ni för något? 


   
SvaraCitera

den_fete: man kan alltid mötas på counterstrike.

såhär umgås jag medm ina boys


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

vad gjorde ni för något? 

Fikade, pratade, hängde och bytte saker med varandra. Hade flyttstädat garderoben och dragit ihop till bytardag.


   
SvaraCitera

DeathByLawnmower:

Fikade, pratade, hängde och bytte saker med varandra. Hade flyttstädat garderoben och dragit ihop till bytardag.

åh älskar bytardagar. vill dock aldrig göra mig av med något jag äger som är helt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

åh älskar bytardagar. vill dock aldrig göra mig av med något jag äger som är helt. 

Anordnade bl.a. eftersom svårt att ge bort jättefina saker i fel storlek till randoms. Får nu öva på det ändå när en del går till välgörenhet.


   
SvaraCitera
seasaw

va fint, gick själv på bytardag hos en vän i lördags, tror ej det var samma........?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
man kan alltid mötas på counterstrike.

Det borde vara en dödssynd att spela våldsamma spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det borde vara en dödssynd att spela våldsamma spel.

har jag gjort dig religös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

har jag gjort dig religös?

Ney 


   
SvaraCitera