Aviseringar
Rensa alla

Hur undvika känslor för KK?


Ämnesstartare

Hur undviker man att få känslor för en kk? [chocked] Det är ju ändå någon man attraheras av, och som man gillar som person. Även fast jag inte umgås med dom i övrigt så händer det alltid, och det är lika jobbigt varje gång [sad]. De är ju liksom inte intresserade av något sånt och backar direkt om dom får såna vibbar.. Nån som har något tips eller så på hur man ska göra från första början för att slippa få känslor?[cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Man skippar det & satsar på att träffa någon att spendera hela livet med. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur får man ens en kk till å börja me[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Man skippar det & satsar på att träffa någon att spendera hela livet med.

För vissa tar det längre tid än andra... och under tiden kan man inte leva i celibat? [confused]

Tickstart:

hur får man ens en kk till å börja me

Man träffar någon som man väljer att fortsätta träffa på det sättet helt enkelt..


   
SvaraCitera
Vippen

Carrexiz:

Hur undviker man att få känslor för en kk? [chocked] Det är ju ändå någon man attraheras av, och som man gillar som person. Även fast jag inte umgås med dom i övrigt så händer det alltid, och det är lika jobbigt varje gång [sad]. De är ju liksom inte intresserade av något sånt och backar direkt om dom får såna vibbar.. Nån som har något tips eller så på hur man ska göra från första början för att slippa få känslor?[cute]

Verkar som du förstår det som jag sa till dig i en annan tråd förut. Om att utveckla känslor. Det är helt naturligt att göra det och det är inget du kan styra över. Det går inte att undvika hur mycket du än vill för det ligger djupare i psyket och kroppen än vad du kan kontrollera.

Utan att säga åt dig hur du ska göra så rekommenderar jag dig ändå att sluta med KKs. Det är inte hållbart i längden och som du själv säger mår du inte bra av det. Lägg sexet åt sidan och närma dig någon på vanligt sätt. Och ha inte för bråttom med att ha sex med den personen, annars är du i samma situation igen. Sexet måste liksom komma i andra hand.

Hoppas du förstår hur jag menar och att du kan tänka över det jag säger. Du är värd att må bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

För vissa tar det längre tid än andra... och under tiden kan man inte leva i celibat?

Den som väntar på nått gott o.s.v. Det kan man vist.. Det är där porren kommer in i bilden jue


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

Verkar som du förstår det som jag sa till dig i en annan tråd förut. Om att utveckla känslor. Det är helt naturligt att göra det och det är inget du kan styra över. Det går inte att undvika hur mycket du än vill för det ligger djupare i psyket och kroppen än vad du kan kontrollera.

Mm... men utvecklar bara känslor för fel slags killar, så att jag blir krossad varje gång. Det får mig ju bara att ännu mindre vilja försöka hitta en pojkvän. Det blir en ond cirkel.

Vippen:

Utan att säga åt dig hur du ska göra så rekommenderar jag dig ändå att sluta med KKs. Det är inte hållbart i längden och som du själv säger mår du inte bra av det. Lägg sexet åt sidan och närma dig någon på vanligt sätt. Och ha inte för bråttom med att ha sex med den personen, annars är du i samma situation igen. Sexet måste liksom komma i andra hand.

Som sexberoende går det inte att "inte ha bråttom" hahaha.. Och vad är vanligt sätt? Träffar killar genom folk jag känner, på fester, krogen m.m. Man måste ha sex även om man inte har pojkvän ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Man träffar någon som man väljer att fortsätta träffa på det sättet helt enkelt..

men vadå "man träffar någon"![blush]
-hur vinner man nobelpris i fysik?
-man blir världens bästa fysiker och sen reser man till stockholm.
asså de håller inte>"![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Den som väntar på nått gott o.s.v. Det kan man vist.. Det är där porren kommer in i bilden jue

Att onanera till porr är inget emot riktigt sex... det räcker inte.

Tickstart:

men vadå "man träffar någon"!
-hur vinner man nobelpris i fysik?
-man blir världens bästa fysiker och sen reser man till stockholm.
asså de håller inte>"!

Amen t.ex. på en fest, eller på krogen. Om man har sex med en kille första gången man träffas, då är det lätt att bara fortsätta för det ändamålet. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Amen t.ex. på en fest, eller på krogen. Om man har sex med en kille första gången man träffas, då är det lätt att bara fortsätta för det ändamålet.

men jag e inte tjej![blush]


   
SvaraCitera
Vippen

Carrexiz:

Mm... men utvecklar bara känslor för fel slags killar, så att jag blir krossad varje gång. Det får mig ju bara att ännu mindre vilja försöka hitta en pojkvän. Det blir en ond cirkel.

Jag förstår dig. Det är inte lätt. Har själv utvecklat känslor för "fel tjej" för några år sedan och det slog hårt. Jag har lärt mig. Jag tror du måste att i alla fall försöka att söka dig till andra killar. Tro mig det finns gott om snygga killar där ute som är fina på insidan och vill mer. Så du kan säkert hitta någon.

Carrexiz:

Som sexberoende går det inte att "inte ha bråttom" hahaha.. Och vad är vanligt sätt? Träffar killar genom folk jag känner, på fester, krogen m.m. Man måste ha sex även om man inte har pojkvän ju.

Nä, men det är just då det blir problem, att man inleder ett förhållande med sex i stället för att "bygga på det" med sex. Ja det är väl vanligt det som du säger men försök träffa killar utan att det är fest eller liknande. Kan vara bättre i ditt fall att söka kontakt med killar till vardags i andra situationer.

Nej, man måste inte ha sex med någon. Det är då man tar tag i det på egen "hand". [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Att onanera till porr är inget emot riktigt sex... det räcker inte.

Knulla på du då & lev lyckligt sen med en oönskad unge/aids.. Är en tidsfråga innan detta sker så oansvarig som du verkar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

Sexet måste liksom komma i andra hand.

Vad i helvete? Tjejer som inte släpper till första gången är ej värda att dejta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Knulla på du då & lev lyckligt sen med en oönskad unge/aids.. Är en tidsfråga innan detta sker så oansvarig som du verkar.

Haha du har nåt emot mig det märks rätt bra [smile] Neej jag ska inte ha barn på ett bra tag.

John Snow:

Vad i helvete? Tjejer som inte släpper till första gången är ej värda att dejta.

Hahahahah du asså[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Neej jag ska inte ha barn på ett bra tag.

Hoppas innerligt inte att du använder abort som ett preventivmedel din onda varelse.


   
SvaraCitera