Aviseringar
Rensa alla

Hur undvika känslor för KK?


Vippen

Läser med ironiska glasögon och en stor nypa salt, det här:

John Snow:

Vad i helvete? Tjejer som inte släpper till första gången är ej värda att dejta.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta knulla den när du märker att du börjar få känslor, I guess. Om inte det fungerar får du väl skaffa partner istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Hahahahah du asså[bigsmile]

Du kan få mitt mobilnummer om du vill[cool]

Vippen:

[tired]

Bara för att du inte har lyckats trycka in den på någon av dina första dejter så behöver du inte sprida mormon-blaj.[tired] Du kanske borde dejta killar istället?


   
SvaraCitera
Vippen

John Snow:

Bara för att du inte har lyckats trycka in den på någon av dina första dejter så behöver du inte sprida mormon-blaj.[tired] Du kanske borde dejta killar istället?

Mormon? Nädu jag tycker inte om polygami och tvångsgifte.
Jag har större respekt för kvinnor och sexualitet än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

Jag har större respekt för kvinnor och sexualitet än så.

Du underskattar sliddjuren. De för uppenbarligen dig bakom ljuset och knullar med en massa andra killar samtidigt som du dejtar de. Så länge du inte knullat de har de ingen anledning till att känna skuldkänslor under dejtandet.

Naiva pojke


   
SvaraCitera
Vippen

John Snow:

Du underskattar sliddjuren. De för uppenbarligen dig bakom ljuset och knullar med en massa andra killar samtidigt som du dejtar de.

Om du bara visste hur lite du vet om mig Johnny boy.

John Snow:

Så länge du inte knullat de har de ingen anledning till att känna skuldkänslor under dejtandet.

Du har en sexfixerad syn på livet. Jag tycker synd om dig.

Jag är bevisligen långt mer mogen än dig.
Din vassa tunga gör endast snitt mot dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va bara kk med otrevliga killar då[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

Om du bara visste hur lite du vet om mig Johnny boy.

Stating the obvious? Jag vet inte ett skit om dig, annat vore märkligt. Men du vet uppenbarligen inte hur sliddjur fungerar. Men du kommer lära dig, tro mig.

Fråga annars kebu, han vet vad jag menar!

kebu12:

Va bara kk med otrevliga killar då[rolleyes]

Vippen:

Jag är bevisligen långt mer mogen än dig.
Din vassa tunga gör endast snitt mot dig själv.

Nä, du är ungkorkad. Om du är singel om 10 år kommer du springa runt på Golden Hits och nuppa så mycket du kan och äntligen inse hur oheligt sex egentligen är. Redan om 5 år kommer du märka skillnad.

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Va bara kk med otrevliga killar då

Dom är ju otrevliga redan haha, mer eller mindre.. därför jag intresserar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

John Snow:

sliddjur

Kukdjur [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Kukdjur [cute]

Klingar inte lika bra som sliddjur när man vet innebörden 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Dom är ju otrevliga redan haha, mer eller mindre.. därför jag intresserar mig

Ja, det var väl ingen skräll direkt[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ja, det var väl ingen skräll direkt[rolleyes]

Typiskt sliddjur!


   
SvaraCitera
Vippen

John Snow:

Stating the obvious? Jag vet inte ett skit om dig, annat vore märkligt. Men du vet uppenbarligen inte hur sliddjur fungerar. Men du kommer lära dig, tro mig.

1. Jag ser inte kvinnor som djur, så nej.
2. Du drar alla kvinnor över en kam och generaliserar så det skriker om det.
3. Jag är inte intresserad av dina lärdomar, jag föredrar verklighet och vishet (vilket du uppenbarligen inte har).

John Snow:

Nä, du är ungkorkad. Om du är singel om 10 år kommer du springa runt på Golden Hits och nuppa så mycket du kan och äntligen inse hur oheligt sex egentligen är. Redan om 5 år kommer du märka skillnad.

Lycka till!

Svar: Nej. Usch nej.

Nej du John. Du har fallit offer för massornas tryck. Du sväljer saker i blindo och vill inte beskåda gråzonen mellan svart och vitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

2. Du drar alla kvinnor över en kam och generaliserar så det skriker om det.

Tycker snarare det är du som generaliserar och säger att man inte ska ha sex i första taget.

Vippen:

1. Jag ser inte kvinnor som djur, så nej.

Nä, du verkar se de kåta sliddjuren som jungfru-gudinnor.[zzz] Verkligheten kommer ifatt, var så säker!

Vippen:

Nej du John. Du har fallit offer för massornas tryck. Du sväljer saker i blindo och vill inte beskåda gråzonen mellan svart och vitt.

*Skakar på huvudet* Vi får väl se!

Det är snarare du som har fallit offer för media som propagerar för sexets heliga status. Eller så får du helt enkelt inte ligga så ofta själv.


   
SvaraCitera