Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:12 nåå, hur uttalar du det?har skrivit precis som det låter nu,så du får säga det högt för dig själv och avgöra vilket som känns mest "rätt" schanger schangär schangre genre genrä gren annat: (nämligen) JAG ÄR OSKULD OCH VILL SÅ FÖRBLI! Rösta blankt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:12 meetmethere:genre (Du röstade på detta alternativ)Även fast jag vet att det är fel :/
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:12 meetmethere:schanger (Du röstade på detta alternativ)meetmethere:genreHaha, genrreerree. .D:D:D
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:13 meetmethere:schangär (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:13 meetmethere:schangär (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:14 meetmethere:schanger (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:14 alltså, det rätta är ju stört nog 'schanger'. Men hur i HELVETE kan man uttala "genre" som "schanger", seriöst?? jag blir förbannad, på riktigt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:14 meetmethere:schangär (Du röstade på detta alternativ)
Keeper Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:15 meetmethere:JAG ÄR OSKULD OCH VILL SÅ FÖRBLI! (Du röstade på detta alternativ)Schanger, i annat fall.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:16 meetmethere:schanger (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:18 TheJoker:alltså, det rätta är ju stört nog 'schanger'. Men hur i HELVETE kan man uttala "genre" som "schanger", seriöst?? jag blir förbannad, på riktigtjag med!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:21 meetmethere:schangär (Du röstade på detta alternativ)
Sommaräng Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:22 TheJoker:alltså, det rätta är ju stört nog 'schanger'. Men hur i HELVETE kan man uttala "genre" som "schanger", seriöst?? jag blir förbannad, på riktigtTalspråk och skrivet språk ÄR ju faktiskt samma sak!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:23 meetmethere:schangreKan inte säga genre, så varför ens försöka? -_-
Labolisa Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:31 meetmethere:schanger (Du röstade på detta alternativ)TheJoker:Men hur i HELVETE kan man uttala "genre" som "schanger", seriöst??Lurig hantering av det franska uttalet antagligen.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:47 meetmethere:schanger (Du röstade på detta alternativ)
Kitten Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 20:48 meetmethere:genrä (Du röstade på detta alternativ)TheJoker:alltså, det rätta är ju stört nog 'schanger'. Men hur i HELVETE kan man uttala "genre" som "schanger", seriöst?? jag blir förbannad, på riktigtDet undrar jag med. Låter cp.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 22:04 meetmethere:schanger (Du röstade på detta alternativ)
blum Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Feb 2007, 22:05 meetmethere:schanger (Du röstade på detta alternativ)säger jag, men när jag läser för mig själv brukar jag faktiskt tänkameetmethere:genre