Aviseringar
Rensa alla

Hur vältränad är Samus?


Ämnesstartare

antrax:

Litet huvud, stora ben och för långa smalben, stora fötter, händer och bröst (fast dessa kan iof vara fyllda med silikon). Förmodligen för smal runt magen också.

Japp, avundsjuk tjej confirmed.

antrax:

Jobbigt för dig att du aldrig kommer träffa en tjej som uppfyller dina krav.

Det är ju precis det jag har sagt hela tiden! Varför kompromissa när man kan njuta av digital konst? Varför resonera "jamen hon är ju snäll i alla fall" och sedan leva tillsammans med någon som egentligen inte är särskilt attraktiv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Japp, avundsjuk tjej confirmed.

Det kvittar nog vad jag säger. Du har bestämt dig. [rolleyes]

vhfaj:

Det är ju precis det jag har sagt hela tiden! Varför kompromissa när man kan njuta av digital konst? Varför resonera "jamen hon är ju snäll i alla fall" och sedan leva tillsammans med någon som egentligen inte är särskilt attraktiv?

Ja, du får väl gifta dig med Bayonetta eller något. Hon går säkert med på det. [wink]


   
SvaraCitera

vhfaj:

leva tillsammans med någon som egentligen inte är särskilt attraktiv?

Ååh vhfaj du är så knasig [blush]
Skriver grejer som får en att tro att DU tror att alla människor är ytliga as, när det ju egentligen är jätteolika från person till person, mkt lurigt av dig [cool]

Och som typ att antrax egentligen inte får all bekräftelse hon behöver av sin fina pojkvän, utan helst av allt vill se ut som Samus så att ALLA buttsexfanatiker vill sexa med henne pga är hennes högsta önskan. Buusiiggttt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet för er kjoltyg är ju att han snart kommer kunna bygga sin egen buttbot och eftersom alla män eftersträvar exakt samma sak som vhfaj och alla sveriges kvinnor är fula, äckliga feminazis så kommer ni bli fullständigt överflödiga.

LEVE PÄR STRÖM!
LEVE ANTIFEMINISMEN!
LEVE GLASSKULESKINKOR!
LEVE PROJECT AIKO!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är lugnt för din del vhfaj. Aiko lovar att fejka't innan du lärt dig öva upp känslan för den kvinnliga anatomin!!!

källa:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2023392.ece


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rumpa och lår är lite, fläskiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

tv-spelstjejer är i 9 fall av 10 snyggare än riktiga

pfffhahahah

Btw... Denna tråden är skapad i juni, och har inte fått några svar förräns igår? Eller har alla svar bara raderats?[confused]

I vilket fall... ser inte särskilt vältränat ut... snarare fylligt... eller nåt...

antrax:

Det kvittar nog vad jag säger. Du har bestämt dig.

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Och som typ att antrax egentligen inte får all bekräftelse hon behöver av sin fina pojkvän, utan helst av allt vill se ut som Samus så att ALLA buttsexfanatiker vill sexa med henne pga är hennes högsta önskan. Buusiiggttt [love]

[love]
Det är så det är.
Jag spelade trots allt alltid som Samus i Super Smash... fram tills att idoliseringen övergick till avundsjuka och jag bytte till Kirby istället.
Det är rätt svårt att bli avundsjuk på en liten rosa boll. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Det kvittar nog vad jag säger. Du har bestämt dig.

Nej, men när du börjar klaga på att hennes huvud är för litet så anar man oråd.

Miceparade:

Skriver grejer som får en att tro att DU tror att alla människor är ytliga as

Vilket vi är innerst inne. Vi dömer alltid boken efter omslaget. Det visar sig vad vi än gör, vare sig det gäller film, spel, människor eller byggnader. Sedan kan vi förstås göra andra bedömningar också, men det första vi gör är att se något och skapa oss en grundläggande uppfattning enbart av det vi ser.

Miceparade:

Och som typ att antrax egentligen inte får all bekräftelse hon behöver av sin fina pojkvän

Nu säger jag inte att det är så för antrax, men det finns jävligt många tjejer, både på jobb och skolor, som vill ha bekräftelse och uppmärksamhet eftersom livet hemma har blivit vardag och fyllt av stress. Hur många tjejer är det inte som går omkring i tighta kläder för de älskar att känna blickarna på sig (även om inte någon säger ett knyst). Eller börja snacka typ "åh vad jag gått upp i vikt" med enda syfte att få någon i omgivningen att säga "nej men sluta, du är ju smal och snygg". Tjejer törstar hela tiden efter bekräftelse, vare sig de är gifta eller singel.

Postorderhoran:

rumpa och lår är lite, fläskiga.

Mjo.

Storchen84:

I vilket fall... ser inte särskilt vältränat ut... snarare fylligt... eller nåt...

Hon är ju smal, frågan är om låren och baken är fasta eller mjuka. Skinkorna hänger för mycket för att det ska vara muskler IMO.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

1) Hur fasiken blev du mod?

Är skillad CV-skrivare ofc. [confused]

vhfaj:

2) Vaddå orealistsiska?

Ser man till första gången man såg henne utan dräkten så är det rätt inaccurate. Dessutom har hon en kropp mer likt Laura Croft på dina bilder, en Samus från NES.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Är skillad CV-skrivare ofc.

Jomen ändå. "Jonnybravo91" liksom.

Jonnybravo91:

Ser man till första gången man såg henne utan dräkten så är det rätt inaccurate. Dessutom har hon en kropp mer likt Laura Croft på dina bilder, en Samus från NES.

För stora bröst eller? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Jomen ändå. "Jonnybravo91" liksom.

Vad vill du nu ha sagt?

vhfaj:

För stora bröst eller? [tired]

Oproportionerligt stora bröst, rumpa och lår emot hennes annars smala figur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vad vill du nu ha sagt?

Driver ju bara med dig, grattis till utmärkelsen! [y]

Jonnybravo91:

Oproportionerligt stora bröst, rumpa och lår emot hennes annars smala figur.

Jag tycker dom inte är så stora... men det kanske dom är. Brösten OK, men låren och rumpan? Hon är ju en kvinna med höfter, ingen liten grabb. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

På vilken sätt är kroppen oproportionerlig?

I och med att jag inte pluggat anatomi och liknande vid bild och form utbildningar så som Antrax kan jag inte gå in på huvud, händer osv, då dessa referenspunkter helt enkelt inte finns i mitt huvud så vida kroppsdelarna ej är löjligt oproportioneliga.

Det första som jag däremot reagerade på (angående o-proportion) var hur platt karaktärens mage är i jämförelse med brösten, rumpan, låren och höfter. Srsly, dats a lot of booty på en HELT platt mage. Och ja, sen är ju det där en fantasikaraktär, vilket redan har tagits upp.

Obs, är bakis.

Obs, vhfaj, du är ett original. Verkligen. Känns ibland som att du troll:ar men i så fall är du fan den bästa och mest uthålliga skådespelaren som aldrig breaks character.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänder du på sånt? Tecknade figurer? [crazy]


   
SvaraCitera