Aviseringar
Rensa alla

hur vanligt är det?


Ämnesstartare

1) de sticker ut utanför de yttre

2) de är ungefär lika stora som kvinnans på bilden

3) de syns inte alls, helt instängda som på ett litet barn

4) kille/resultat

observera att det räcker med att dom syns, de behöver inte hänga utanför eller vad man ska säg (på 1an)

hittade en sida med nakna vackra modeller. kollade uppskattningsvis på ca 100 bilder och alla utom typ 1 hade inre blygdläppar som syntes.
jag har alltid trott att det var fler som hade inre blygdläppar som inte syns alls. som små flickor har när de är barn. men det verkar ju vara extremt vanligt. och speciellt att det var snygga modeller gjorde mig förvirrad. dom om några förväntas ju ha "idealet".
så nu har jag fått en helt annan syn på kvinnors könsorgan. det är supervanligt att ha inre blygdläppar som syns utanför de yttre och om några tjejer "skäms" för att deras gör det kan det ju vara en tröst att alla heta modeller på bilderna hade det [y]
men nu måste jag få veta hur vanligt det egentligen är.

-klicka inte på bilden om du inte vill se ett könsorgan- [rolleyes]

ÄNDRAT 2009-04-30 22:52

ÄNDRAT 2009-04-30 22:53

lll.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

NEMO:

4) resultat (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

4) kille/resultat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meoow:

inte hunnit se din fitta på 20 år? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

3) (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

3) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
ziiesh

NEMO:

3) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

3) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fler röster är uppskattat, spännande, håller på att upptäcka en ny värld [cool]


   
SvaraCitera
ziiesh

alltså, jag tror att det som är ovanligt ofta anses hetare än det som är vanligt, och om du då hittar synliga inre blygdläppar på alla porrsajter så kan det ju betyda att mindre synliga faktiskt är vanligast. Vad vet jag, kom på tanken alldeles nyss [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

alltså, jag tror att det som är ovanligt ofta anses hetare än det som är vanligt, och om du då hittar synliga inre blygdläppar på alla porrsajter så kan det ju betyda att mindre synliga faktiskt är vanligast. Vad vet jag, kom på tanken alldeles nyss

det är en bra tanke [y] och ärligt talat måste jag säg att jag inte tycker barnfitta är speciellt snyggt. fast det verkar ju vara det som alla tjejer vill ha, idealet typ. men jag tror ändå inte riktigt att det är så då de går efter ansiktet mest på modeller. jag tror det är rätt jämnt... men att några fler ändå har synliga. [cool]


   
SvaraCitera

NEMO:

3) (Du röstade på detta alternativ)

det lät så roligt :$

inget passade mig


   
SvaraCitera
ziiesh

NEMO:

jag tror det är rätt jämnt...

Och ärligt talat, vem fan bryr sig? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

inget passade mig

hur är dian då?[shake]

ziiesh:

Och ärligt talat, vem fan bryr sig?

jag. för jag hade aldrig kunnat tro att det var så många som hade inre som sticker utanför de yttre. media ger en uppfattningen att alla ser ut som barn där nere


   
SvaraCitera

NEMO:

hur är dian då?

typ mittimellan


   
SvaraCitera