Aviseringar
Rensa alla

Hur vanligt är det att få orgasm långt innan sex om man är väldigt tänd på någon?


Ämnesstartare

Det här är bara någonting jag undrade över helt random. =P

Låt oss säga att man tycker att någon är väääldigt snygg och man lyckas få en dejt med den personen, och sen slutar det med att man är på väg att ha sex.
Hur vanligt tror ni då att det är att man skulle få orgasm väldigt långt innan man faktiskt har börjat ha sex, typ att man får det bara av att man blir berörd lite extra intimt av den personen?


   
Citera
Ämnesetiketter
Kudhos

Händer säkert hela tiden. Stress, spänd, eller ute ur spelet länge kan göra sä julafton kommer tidigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, alltså jag tror att en tjej som jag känner en gång nämnde någonting om att hon en gång var intresserad av en kille som hon tydligen tyckte var så snygg att hon var väldigt nära att få orgasm bara av att se honom ibland, åtminstone när han var mer lättklädd och visade musklerna och sånt.
Kan det verkligen vara sant? xD
Eller missförstod jag henne, kanske?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är helt möjligt att få orgasm utan sex inblandat. räcker med en tillräckligt tändande situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Det är helt möjligt att få orgasm utan sex inblandat. räcker med en tillräckligt tändande situation.

Så rent teoretiskt skulle man alltså kunna få orgasm bara av att titta på någon som är tillräckligt snygg, läcker osv?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Sessa98:

Så rent teoretiskt skulle man alltså kunna få orgasm bara av att titta på någon som är tillräckligt snygg, läcker osv?

Ja absolut. Det ska nog inte kallas vanligt. Men särskilt ovanligt är det inte heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Ja absolut. Det ska nog inte kallas vanligt. Men särskilt ovanligt är det inte heller.

Betyder det då alltså att om exempelvis en kille är rysligt snygg så kommer någon tjej på skolan förmodligen att stirra chockat på honom och få orgasm efter ett tag, enbart genom att titta på honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att det har hänt kanske 20ggr totalt


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Sessa98:

Betyder det då alltså att om exempelvis en kille är rysligt snygg så kommer någon tjej på skolan förmodligen att stirra chockat på honom och få orgasm efter ett tag, enbart genom att titta på honom?

nej det behöver det inte betyda, men det är helt möjligt att det Kan hända för vissa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
tror att det har hänt kanske 20ggr totalt

Haha wow, så många gånger? xD
Jag ser jämt assnygga killar men jag känner aldrig att jag blir SÅ berörd av dem.

NEMI:
nej det behöver det inte betyda, men det är helt möjligt att det Kan hända för vissa.

Aha, så då kanske det är därför som jag ibland ser att tjejer som står intill en vrålsnygg kille ser röda ut och verkar överdrivet belåtna av någonting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle gissa på att det är supermega jättevanligt. Speciellt för väldigt unga killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sessa98:

Betyder det då alltså att om exempelvis en kille är rysligt snygg så kommer någon tjej på skolan förmodligen att stirra chockat på honom och få orgasm efter ett tag, enbart genom att titta på honom?

nej. att få orgasm helt utan beröring är det nog ytterst få som får.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skulle gissa på att det är supermega jättevanligt. Speciellt för väldigt unga killar.

Så då kan man alltså i princip säga att en kille som är tillräckligt snygg kan ge vissa tjejer nästan samma känsla som om han hade haft sex med dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sessa98:

Så då kan man alltså i princip säga att en kille som är tillräckligt snygg kan ge vissa tjejer nästan samma känsla som om han hade haft sex med dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, kanske inte. =P
Men hur pass snygg kan en kille uppfattas, egentligen?
Vad skulle han ge för intryck om han var "så snygg som möjligt" så att de allra flesta tyckte att han hade nått den absoluta gränsen?
Rent teoretiskt, alltså?


   
SvaraCitera