Aviseringar
Rensa alla

Hur vanligt är det att skolans snyggaste kille kommer undan med sånt här?


Ämnesstartare

Låt oss säga att snyggaste killen på en skola har lite av en ovana att skämtsamt spanka nån tjej i hans klass på häcken när hon står vid skåpen, samt bara helt öppet spana lite som han vill på flera av de tjejerna utan att dölja det, och ändå mest få lite generade leenden och fnitter tillbaka.
Hur vanligt är det att en sån kille kommer undan så lindrigt, och till och med uppmuntras till det?


   
Citera

Det är vanligt på grund av att han är snyggaste killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:
Det är vanligt på grund av att han är snyggaste killen.

Men borde inte tjejerna bli irriterade eller väldigt obekväma av att han slår till dem på häcken vid skåpen i alla fall?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

vete fan men det var ju någon kille för några år sedan som kom undan i hela skolan med våldtäkt.. så... 🙁


   
SvaraCitera

Sessa98: Men borde inte tjejerna bli irriterade eller väldigt obekväma av att han slår till dem på häcken vid skåpen i alla fall?

Tjejerna borde slå tillbaks, fast mot pung och penis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
vete fan men det var ju någon kille för några år sedan som kom undan i hela skolan med våldtäkt.. så... 🙁

Jaså?
Låter lite väl extremt i så fall, han måste ju åtminstone ha föraktats ganska länge efteråt.

ekivok ekvilibrist:
Tjejerna borde slå tillbaks, fast mot pung och penis.

Det är väl ändå et rätt rejält annorlunda scenario?
Den här killen i mitt exempel slår ju till och med inte ens överdrivet hårt, och dessutom på ett ställe som är mycket mindre ömtåligt.

Jag skulle då i alla fall inte räkna en litet retfull spanking på häcken som "misshandel" i alla fall, särskilt inte om tjejen verkar positivt överraskad av det.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Sessa98:

Jaså?
Låter lite väl extremt i så fall, han måste ju åtminstone ha föraktats ganska länge efteråt.

enbart av offret och resten av samhället... det var ju "en bra kille" enligt de andra  även personal


   
SvaraCitera

ekivok ekvilibrist:

Tjejerna borde slå tillbaks, fast mot pung och penis.

Ja, för det är ju en jättebra lösning. (obs, sarkasm)
Men funkar inget annat så...


   
SvaraCitera
mynona

Sessa98:

Men borde inte tjejerna bli irriterade eller väldigt obekväma av att han slår till dem på häcken vid skåpen i alla fall?

Om han är snygg kanske de tycker att han är snygg och därmed tycker om det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Om han är snygg kanske de tycker att han är snygg och därmed tycker om det. 

Men varför skulle han tillåtas göra sånt bara för att han är supersnygg då?


   
SvaraCitera
mynona

Sessa98:

Men varför skulle han tillåtas göra sånt bara för att han är supersnygg då?

Om man tycker att någon är snygg så blir man kåt på den personen. Om man år kåt på någon, vill man ofta att den personen rör vid en på ett sexuellt sätt. Om man däremot inte är kåt på en person, vill man inte göra något sexuellt med den personen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Om man tycker att någon är snygg så blir man kåt på den personen. Om man år kåt på någon, vill man ofta att den personen rör vid en på ett sexuellt sätt. Om man däremot inte är kåt på en person, vill man inte göra något sexuellt med den personen

Så om han tafsar snabbt på deras häck när de står vid skåpen så tänker de ungefär på det som "oj, han tänder på mig, great! Mycket glad" och känner sig uppmärksammade?


   
SvaraCitera
mynona

Sessa98:

Så om han tafsar snabbt på deras häck när de står vid skåpen så tänker de ungefär på det som "oj, han tänder på mig, great! Mycket glad" och känner sig uppmärksammade?

Tja, du skrev: 

Sessa98: leenden och fnitter

Vet inte hur de tänker och bryr mig inte så mycket. Hade inte gillat det själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Tja, du skrev: 

Vet inte hur de tänker och bryr mig inte så mycket. Hade inte gillat det själv. 

mynona:

Tja, du skrev: 

Vet inte hur de tänker och bryr mig inte så mycket. Hade inte gillat det själv. 

Fast hur vanligt är det att den supersnygga populära killen i en klass får göra sånt här, då?


   
SvaraCitera

Sessa98: Så om han tafsar snabbt på deras häck när de står vid skåpen så tänker de ungefär på det som "oj, han tänder på mig, great! Mycket glad" och känner sig uppmärksammade?

Beror ju helt på. Killen som "spankade" i detta fall verkar dock haft hur. Hon kände beröringen, såg honom, hon tycker att han är snygg och blir positivt överraskad då det är en ganska najs egoboost för vissa. Och när dem andra tjejerna ser att hon blir glad så är det ju såklart att dem blir lite fnittriga.


   
SvaraCitera