Aviseringar
Rensa alla

hur var arvika 09??


Ämnesstartare

Hur var arvika 09? Hur var banden ni såg?


   
Citera
Ämnesstartare

Hörde att Korn var awesomeast [y]

Gick inte på några festivaler i sommar lol, fast way out west har väll inte varit än? (kanske drar dit med en jag känner)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

omg såg att Vampire Weekend kommer till way out west måste dit nu [love] [love] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

way out west

jo jag har med hört att korn var bra, var hålls wow någonstans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

jo jag har med hört att korn var bra, var hålls wow någonstans?

Göteborg, fast det är inte så många bra band där enligt mig. Band of Horses, Vampire Weekend, Olle Ljungström, Glasvegas och Arctic Monkeys kanske gör det värt att åka dit. Dock är Vampire Weekend den enda av de banden jag lyssnar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Göteborg, fast det är inte så många bra band där enligt mig. Band of Horses, Vampire Weekend, Olle Ljungström, Glasvegas och Arctic Monkeys kanske gör det värt att åka dit. Dock är Vampire Weekend den enda av de banden jag lyssnar på.

oh nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 kompis t mig sa att det var skit fett


   
SvaraCitera

McLuver:

.

Patrick Wolf borde du lyssna in dig på unge man! Mycket trevlig pop!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

1 kompis t mig sa att det var skit fett

nice! vilket band diggade han/hon mest då?


   
SvaraCitera

McLuver:

inte så många bra band där enligt mig

fever ray, jenny wilson, jay reatard!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var jättebra. Otroligt bra var det. Den bäst organiserade festivalen i Sverige, allt gick jättesmidigt (till skillnad från t.ex. Siesta och P&L). Banden var jättebra, scenerna var jättebra, campingen var jättebra, folket var jättebra.


   
SvaraCitera
KSENIA

DET VAR SJUKT NICE. OCH SJUKT VARMT, SPECIELLT NÄR MAN SPRINGER OMKRING OCH HÄRJAR I VITA SKYDDSDRÄKTER FIFAN

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

+HOFFMAESTRO VAR SÅ JÄVLA PEPP


   
SvaraCitera

KSENIA:

I VITA SKYDDSDRÄKTER FIFAN

var det du? om det inte fanns flera hundra som gjorde det så såg jag dig en gång tror jag [cute]


   
SvaraCitera
KSENIA

_sofi:

var det du? om det inte fanns flera hundra som gjorde det så såg jag dig en gång tror jag [cute]

haha, det var jag och tre till
vi var från YTTRE RYMDEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var awesome förutom regnet två dagar. Såg röyksopp med 2 coolingar under en fin tripp och kärade ner mig i en handduk bland annat.


   
SvaraCitera

KSENIA:

haha, det var jag och tre till
vi var från YTTRE RYMDEN

haha, då såg jag kanske dig eller dina kompisar. jag såg i alla fall två stycken som hoppade runt som galningar och skrek/sjöng på stora campingen - typ vid maten.


   
SvaraCitera